Hans Jansen : 17 november 1942 - 5 mei 2015

En nu is Arabist Jansen er niet meer. Hij overleed vandaag 5 mei 2015. Meer dan 250 artikelen mocht Hoeiboei van hem plaatsen. Hieronder zijn laatste bijdrage aan Hoeiboei. Onderaan vindt u de link naar al zijn artikelen, in de hoop dat hij nog heel veel gelezen zal worden. Want verdomd, we zullen hem bijzonder missen. 

Annelies van der Veer

 

Volkert en Kwastmans grijnzen de grijns van de overwinnaar

De Groene Khmer wil dat hun soldaatje Volkert zo snel mogelijk wordt vrijgelaten. Op zich netjes. Als je een soldaat naar het front stuurt, en hij raakt krijgsgevangen, dan moet je zorgen dat je hem terug haalt wanneer dat mogelijk is. Ook Israel heeft zijn best gedaan en is heel ver gegaan om Gilad Shalith die door Hamas/Ghaza was gekidnapt, terug te krijgen. Fatsoen moet je doen.

Volkert is een moordenaar die het beter weet dan het Nederlandse electoraat, en die bereid bleek voor
zijn beter-weten bloed te vergieten. Te moorden. We kunnen zijn huidige gedachten niet lezen. Maar er is weinig hoop te putten uit wat hij zegt. Iedereen die een mogelijke ‘bedreiging is voor kwetsbare groepen in de samenleving’, want die formule gebruikte deze zuiveraar, moet de komende tijd maar extra goed gaan uitkijken bij het oversteken. En bij het verlaten van enig media-gebouw.

We kunnen ons machteloos kwaad maken, maar de grijns van de overwinnaar zal niet van het gelaat van deze moordenaar zijn af te branden. Wij hebben gelijk, maar hij heeft zijn zin. Hij heeft de loop van de Nederlandse geschiedenis veranderd. Wij zijn de kleine en miezerige sukkels die niet in vrijheid hebben kunnen kiezen door wie we geregeerd wilden worden: dat werd door een elitaire groene moordenaar beslist.

Heeft Groenmans medeplichtigen gehad? Er zijn geruchten te over. Maar een samenzwering is even sterk als de zwakste schakel, en na meer dan tien jaar zou er nu toch eigenlijk wel iemand uit de school hebben moeten klappen. Of moeten we nog langer geduld hebben? Of staan de zwakste schakels al samen met Pim Fortuyn zelf te juichen voor de troon van de Allerhoogste? Of werkt de Groene Khmer inderdaad zo efficiënt dat ze er in geslaagd is alle sporen uit te wissen? In dat laatste geval wil ik liever niet horen hoe ze dat gedaan heeft.

Zelfs een gelogen en gehuicheld spijtbetoon heeft er bij Volkert tot nu toe niet afgekund. Er is daarom ernstige reden tot zorg. De staatsmedia, in dienst van politieke partijen die concurrentie ondervinden van de PVV, laten geen kans voorbij gaan om concurrenten van hun opdrachtgevers te demoniseren. Zo’n demonisering door de staat en haar dienaren, en op kosten van de belastingbetaler, heeft het decor geschapen waartegen Fortuyn vermoord kon worden. Willen we zoiets nog een keer?

Als je er maar lang genoeg over nadenkt, is het eigenlijk wel demoniseren als je propageert dat een demon die kwaad in de zin heeft, met alle mogelijke methoden gestopt moet worden? Zijn de Tien Geboden nog wel van toepassing als je tegenstander ongelijk heeft? Nee, die gelden alleen voor de vrienden van de Groene Khmer, de rest van de wereld kan maar beter oppassen.

De zelfvoldane kwast die Volkert met een onbegrijpelijk lage straf heeft laten wegkomen, heeft ook nog een mooi bijrolletje in het Wildersproces gespeeld. Hij was voorzitter van de wrakingskamer die het eerste wrakingsverzoek van Moszkowicz moest beoordelen. De rechter wiens taak het was Wilders te veroordelen, liet zich namelijk een paar minuten na de opening van de eerste zitting ontvallen dat hij heus wel de kranten las, en dat ‘Wilders het nu weer deed’.

Dat klonk nogal onevenwichtig en vooringenomen. Rechters moeten bovendien hun info over de verdachte en diens daden niet uit de krant halen, maar uit de processtukken. Maar rechter Kwastmans van de wrakingskamer vond de opstelling van zijn collega heel gewoon, en het vonnis luidde dan ook ‘doorlopen, mensen’. Wrakingsverzoek afgewezen.

We kunnen ons boos maken wat we willen, maar de grijns van de overwinnaar zal niet van het gelaat van Volkert en zijn Kwastmans zijn af te branden. Zorg die boosheid niet vergeten te zijn als er gestemd mag worden. Volkert komt vrij ongeveer rond de datum van de Europese verkiezingen.

3.10.2013

Hans Jansen op Hoeiboei

19 opmerkingen:

  1. Heer Jansen, ik ben het hartgrondig met u eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net zo lang gaan rammen tot die grijs van het gelaat is geweken heeft alleen tot gevolg dat zij dan pas echt gewonnen hebben, als de beschaafde mensen over gaan tot het gedrag van de gewetenlozen.

    Ik zie daarom weinig kans dat wij onze normen en waarden opleggen aan hen die van elke normbesef en waardeoordeel ontbloot zijn. Misschien hebben zij zichzelf met succes buiten de maatschappij geplaatst en hebben ze gewoon het nakijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK heb nog niet een keer een correct argument gehoord waarin dhr. Wilders werd afgeserveerd.
    Dit komt zeer waarschijnlijk doordat de meeste mensen lui zijn en dat is een geweldig werkterrein voor de middelmatige journalist, kijk naar hun opleiding heden ten dage, en de daarbij behorende lul tamboerette, waarvan Femke Halsema met haar ene oog zo kenmerkend was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De CIA achter Volkert van de Graaf
    Pim Fortuyn is vermoord op instigatie van kringen rond John McCain ivm met het anti JSF standpunt van Fortuyn.
    Volkert van de Graaf - wiens groene maffia ook werd bespioneert door geheime diensten - kreeg alle ruimte om als een CIA Manchurian assasin het vuile werk voor hen te doen.
    Theo van Gogh zou in zijn film 0605 de rol van Mat Herben over het anti JSF standpunt van Pim Fortuyn aan de kaak stellen maar kreeg geen toestemming om authentiek filmateriaal te mogen gebruiken.
    Later werd van Gogh door een tweede Manchurian candidate vermoord want inmiddels is volstrekt aangetoond dat de CIA al vele vele jaren de Muslim Brotherhood en Al Qaeda steunt ...
    Die kringen rond McCain met de NSA Prism afluister praktijken en nu de Britten met Government Communications Head Quarters geven aan dat ook de media in Nederland lopen te slapen.
    Door zulke dociele meegaandheid van de Nederlandse Policor wordt Nederland sussend mee de financiele afgrond ingerommeld door Rutte en zijn Europa fictie.
    In het algemeen gesteld zou misdaad alle schade 100 % moeten terug betalen inclusief immateriele schade en de kosten van detentie. Bij moord is levenslang evident.
    Volkert van de Graaf is niet alleen een moordenaar die levenslang zou moeten krijgen maar hij was net als de oranjes de moordenaar van de democratie.
    Het verschil met de Oranjes die resp. Johan van Oldenbarneveld en later de gebr. de Witt en mogelijk Michiel de Ruyter hebben vermoord was dat Volkert van de Graaf de mogelijke Minister President van Nederland heeft vermoord in opdracht van of aansturing door een vreemde mogendheid.
    Daar is nog geen straf voor bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rechter Frans Bauduin revisited?


    In een NRC interview van 6 mei 2012 liet Bauduin al merken veel begrip te hebben voor Volkert. Vrij vertaald zei hij dat het een domme daad was van zo'n veelbelovende jongen in de kracht van zijn leven.

    Onderstaande nobele en rechtsgeleerde ondertekenaars vinden dat Volkert snel weer aan de slag moet als milieu-aktivist om de wereld mooier en duurzaam te maken. Frans Bauduin( Marokko Fonds) en rechter in het Volkert proces is ook lid van Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming en zal ongetwijfeld een goed woordje hebben gedaan voor de zo gekwelde antifacist en vrijheidsstrijder Volkert v.d.G.

    "Aldus gegeven door de beroepscommissie voornoemd, bestaande uit mr. U. van de Pol, voorzitter, mr. M. Boone en mr. R.S.T. van Rossem-Broos, leden, in tegenwoordigheid van mr. F.A. Groeneveld, secretaris, op 30 september 2013 ".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als de Antifa uit Anarchisten en Communisten kan bestaan, kan Nederland bestaan uit Joden, Christenen en Humanisten. Dit betekent dat Tawheed, de belangrijkste eigenschap van Allah, niet rationeel of logisch noodzakelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Unknown 11:53

    Un noemt de naam Bauduin.
    Een zonderlinge naam. Doet mij denken aan sire Baudouin, wijlen koning van België.
    Enige dagen geleden kon men een film zien op de nederlandse staatstelevisie over de gebroeders Anker, twee friese strafpleiters.
    Daarin zag men hoe rechter Bauduin het vonnis voorlas omtrent Robert Michael, een letse zedenmisdadiger.
    Zulke rechters nu spreken recht in Nederland.
    Aan zulke vlerken is de nederlandse rechtspraak toevertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wat nu als Volkert op het laatste moment had besloten niet te schieten op Fortuyn?

    Of, wat als zijn wapen dienst weigerde op het moment van gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan was Pim Fortuyn minister-president van Nederland geworden bij die of de volgende verkiezingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rechtspraak is er om te zorgen dat mensen in een land vertrouwen krijgen en houden in de rechtstaat. Criminaliteit wordt rechtvaardig bestraft door het juridisch systeem, de bevolking zelf hoeft geen straffen uit te delen.

    Om dit te laten werken moeten de straffen rechtvaardig zijn ten op zichte van de misdaad die gepleegd is, maar ook ten op zichte van het gevolg dat de criminele actie voor de maatschappij heeft gehad. Misdaden met grote gevolgen voor de maatschappij moeten dan ook strenger gestraft wordten dan misdaden met weinig maatschappelijk gevolg. De maatschappij moet de opgelegde straf kunnen begrijpen en accepteren.

    In het geval van Volkert van der Graaf is de misdaad die hij gepleegd heeft het vermoorden van misschien wel een aanstaande president. De maatschappelijke gevolgen zijn enorm, de woede over zijn actie is nog steeds voelbaar. Desondanks heeft de rechtspraak een straf van 12 jaar gegeven aan Volkert, daarna mag hij alweer vrij doorgaan met het beramen van vervolgacties. De maatschappij accepteert dit niet, het vertrouwen in de rechtstaat is ernstig geschaad, de wil om zelf eigen rechter te gaan spelen komt weer boven.

    Er zijn al web sites die Volkert volgen, anders doet Twitter zijn werk wel. Volkert zal denk ik zijn hele leven beschermd moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rechtspraak dient er voor om de schuldige te straffen opdat er verzoening met de gemeenschap mogelijk is. Dat is de taak van het proces.
      Zolang V. geen spijt heeft van zijn daden kan er ook geen sprake zijn van verzoening.

      Verwijderen
  11. Zulke 'recht'spraak waarin de dader min of meer als slachtoffer wordt behandeld en een doelgerichte berekenende moordenaar na twaalf jaar vrij komt ondermijnt het verstrouwen in het justituele systeem. Verandert dit niet dan valt toename van eigenrichting niet uit te sluiten. Laat niemand dan zeggen van niks geweten te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Misschien mogen we ook meemaken dat Wilders wordt neergelegd? Meneer Pechtold heeft door Wilders te koppelen aan nazi's wellicht een nieuwe gek doen opveren. Zeer waarschijnlijk niet. Het is gewoon nog niet genoeg.
    Wellicht kan de media er een les uit trekken? Volgende keer veel dieper op in gaan, terug laten komen en nog eens uitsmeren. Anders krijgen zij die zich opwerpen als het Nationale Geweten natuurlijk niemand zover om Wilders te doden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem 11;45

      Gij zijt uit uw anonimiteit getreden met uw verklaring dat u een bewoner zijt van De Graafschap.
      Gij moogt u gelukkig prijzen met uw woonstee in deze schone provincie.
      U bezigt het werkwoord "neerleggen".
      Een schoon eufemisme.
      Vroeger zij men "omleggen".
      U schrijft dat de Democraten '66 politieker Alexander Pechtold Geert Wilders koppelt aan nazi's.
      Alexander Pechtold en Geert Wilders hebben dit gemeen dat zij beiden liefhebbers zijn van het muzieknummer Alejandro van de blonde zangeres Lady Gaga ofwel Stefani Germanotta.
      Zulks zegt veel omtrent onze Alexander.
      We zullen nog beleven dat Alexander Pechtold een oversteek maakt naar de P.V.V.
      We zijn getuigen geweest van zottere gebeurtenissen.

      Verwijderen
  13. Hij heeft toch levenslang gekregen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Badr Maghrani 12:54

    Neen, Badr Maghrani,

    "Hij" heeft geen levenslang ontvangen.
    "Hij" heeft slechts 12 jaren celstraf ontvangen.
    Dank zij het humanisme van ons strafrecht behoeft "hij" slechts drie kwart "uit te zitten".
    Dus komt "hij " volgend jaar vrij dat is in 2014.
    Kunt u het volgen?
    Een kleine raadgeving:
    Weest u voortaan wat duidelijker als u over iemand schrijft.
    Brigitte Bardot in Frankrijk heeft men veroordeeld omdat zij man em paard durft te noemen.
    Maar u bent wellicht minder dapper.



    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo vrienden, mijn naam is Andrea Maria, uit Stockholm - Zweden. Ik lees goede opmerkingen over je goede werk, ik ben heel blij voor jullie allemaal, want ik heb hetzelfde geluk gevonden in mezelf, slechts een paar weken geleden las ik een goed getuigenis op dezelfde blogwebsite op mijn werkkantoor, een opmerking geplaatst door een dame Jennifer uit Madrid zei dat een geweldige man uit Africana-land, Dr.Oduduwa, in staat was om haar ex-vriend terug te brengen na een verbroken periode van 12 maanden. ik was gemotiveerd, ik probeerde het om dezelfde Oduduwa te contacteren via: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    voor een dringende oplossing om ex-man terug te krijgen om meer dan ooit van me te houden, zijn we ongeveer 2 jaar getrouwd, ik ben van hem gescheiden vanwege ontrouw. Direct stuurde ik een e-mailbericht naar Dr. Oduduwa, ik kreeg onmiddellijk antwoord, hij vertelde me dat hij me kan helpen, hij zei dat mijn zaak te eenvoudig voor hem is om te behandelen omdat hij in de loop van de jaren soortgelijke zaken heeft opgelost. Ik probeerde het, omdat ik niets te verliezen heb om te proberen. hij eiste foto's en ik kocht kaarsen en ander spellingsmateriaal dat nodig is voor een succesvol resultaat. Twee dagen geleden, dinsdagmorgen nadat het liefdespreukgedeelte geactiveerd was, kreeg ik een telefoontje van mijn ex-man, praatte hij zo vriendelijk met me en verontschuldigde me voor het uit elkaar gaan, dat het duivelshandwerk was en dat hij zich heel erg voelde sorry, ik vergeef hem en bedank hem voor zijn terugkeer. het was schokkend en een grote verrassing. ik kan me nooit voorstellen dat het zo snel zal werken tot gisterenochtend mijn man man thuiskwam om mij te ontmoeten en onze twee lieve kinderen zijn we allemaal gelukkig als één familie.
    Dr.Oduduwa heeft geweldige krachten om de betovering op te lossen
     1) liefdespreuk om liefde en vertrouwen te winnen
    2) Herstel terug Lost Love Spells
    3) Echtscheidingen
    4) Echtgenoten van echtgenoten van echtgenoten
    5) bindende spelling om voor altijd samen te leven
    6) Breakup Spells (beëindig relatie)

    Opmerking: Ik was wanhopig om mijn ex-liefdespartner terug te krijgen, het werkt sneller sneller dan wanhopige mensen die op zoek zijn naar een dringend resultaat om ware liefde en vrede in een huwelijksrelatie te herstellen en onmiddellijk contact op te nemen met Dr.Oduduwa. WhatsApp-nummer: +79268011965

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen