Maar niet op de teevee

't Is toch raar dat er in deze snoeiharde #metoo afrekeningstijden niet es 'n moslimvrouw bij de NPO aan 't woord wordt gelaten die haar hartje vrijmoedig lucht en zegt dat die hoofddoek volkomen kudt is. 't Mag ook een moslimman zijn die daar op de tv voor uitkomt natuurlijk, ik zou dat niet vreemd vinden, een beetje solidariteit kan geen kwaad want we hebben 't hier niet over folklore maar over een algehele aanrandingszaak van de vrouw die sinds mensenheugenis in de islamitische wereld voortwoekert en nu ook in Nederland al enige decennia vrijwel ongestoord plaatsvindt.

 Als professionele wegkijker van staatstelevisie, weet ik toch zeker dat als daar iets (nieuws) gezegd
wordt, iets dat de moeite waard is om te bekijken, ik daar via internet op geatttendeerd zal worden. Via twitter of geenstijl.nl bijvoorbeeld. Met name die laatste te volgen is nog net te behappen.

 Zo leerde ik dat de beruchte islamwetenschapper, groot hervormer en diep denker Tariq Ramadan met wie half Nederland nog niet zo lang geleden wegliep, inclusief de beruchte ex-feministe Anja Meulenbelt, wel degelijk slachtoffer is geworden van 't meedogenloze #metoo gedoe. Hij schijnt aardig wat dames verkracht te hebben. 't Zal je maar gebeuren onder je nikaabje maar aan de NPO zijn deze beschuldigingen volgens mij volledig voorbij gegaan anders had ik dat wel via de 'ondergrondse' kanalen vernomen dus.

 Dat ze er zijn, die moslimvrouwen met een terechte afkeer van die malle discriminerende doek, dat geloof ik zeker. (U zou het toch ook afschuwelijk vinden als u er een moest dragen? Om terug te worden geworpen naar onwenselijke om niet te zeggen onmenselijke praktijken?)

 Als vrouwen in het verleden beha's verbrandden om vrijer te zijn waarom dan niet deze duizend maal vernederender domme doek? Daar moet toch animo voor zijn in ons vrije, hippe landje met lgbt-bewegingen en #metoo openbaringen tot in de hemel. We hadden natuurlijk Ayaan Hirsi Ali, de dappere, de moslimvrouw die durfde te pissen in eigen nest, die ronduit verkondigde dat ze een bloedhekel aan de hoofddoek had. Op de tv nog wel. Volkomen terecht maar de goegemeente, lees islamlovers, inclusief ex-feministe Anja Meulenbelt, oordeelde anders. Die koos voor Aboutaleb en Marcouch en andere salafisten en de vrijgevochten Hirsi Ali was haar leven niet meer zeker in Nederland. Sindsdien, 't lijkt wel een halve eeuw geleden, is er pas echt 'geen bal op de tv', Doe Maar niet kijken... Laat de NPO eerst eens haar huiswerk doen. Te weten: 1. Zoek die moslim die zegt: "hoofddoek is kudt" 2. Vraag om dit op de staatsbuis te zeggen. 3. Rapporteer over de reden waarom dat op 't laatste moment toch net even niet lukt. Ik beloof te kijken. Annelies van der Veer 4 oktober 2018

36 opmerkingen:

  1. Oeps Annelies, realiseer je je wel dat je nu gezien wordt door lieden zoals Peter Breedveld als een racist en fascist?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil de heer Dalton bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 43000. ik ben opgelicht in verschillende pogingen om een ​​lening te krijgen door verschillende nepleningbedrijven totdat ik dalton bedoelde. als u vandaag een dringende echte lening nodig heeft, vermijd dan oplichting, neem dan contact op met Diamond Loans via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Oeps Annelies, realiseer je je wel dat je na alle artikeltjes over wijntjes weer terug bij af bent? Dé hoofddoek. Doek doek doek, doekdoek, hoofddoek...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem 20:52 Ja, zo voert Annelies haar psychologische oorlog tegen de islam, met wijn en polemische teksten tegen de hoofddoek. Is in ieder geval vreedzamer dan bommen plaatsen, ruiten inslaan of mensen neersteken. Mensen met tatoeëringen zijn ook anti-islam. De islam verbiedt tatoeëringen.

      Verwijderen
    2. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

      Verwijderen
  3. Annelies bommen plaatsen?!
    Annelies is toch niet gek bij haar bovenkamer!

    Dezelfde anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem Excuses, ik formuleerde mijn boodschap niet nauwkeurig genoeg. Natuurlijk zal Annelies nimmer bommen plaatsen, Zulks doen lieden uit de richting tegen dewelke zij een polemiek voert.

      Verwijderen
    2. Ik wil de heer Dalton van diamantleningen bedanken voor het geven van een lening ter waarde van 43000 euro Ik ben opgelicht verschillende pogingen om een lening veilig te stellen . totdat ik Dalton bedoelde die me een lening gaf. als u vandaag een legitieme lening nodig heeft, vermijd dan dat u wordt opgelicht en neem contact op met diamantleningen via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  4. Inderdaad Jëhan. U begrijpt het goed. Annelies zal nimmer bommen plaatsen, Zulks doen lieden uit de richting tegen dewelke zij een polemiek voert. De schooiers. De schoften!
    Wij zijn beschaafd. Wij doen zo iets niet. Immers, wij beschikken over bommenwerpers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem 21:19 Wie zijn wij? Ik wil niet beweren dat ik beschaafd ben. Er hoeft maar weinig te gebeuren of achter de façade van beschaving komt de proleet in mij naar boven. En ik beschik niet over bommenwerpers. Daarover beschikt onze democratisch gekozen regering.

      Verwijderen
    2. Dat bedoel ik Jëhan.
      U zei: Annelies zal nimmer bommen plaatsen, waarna ik bedoelde te zeggen: Dat hoeft Annelies ook niet te doen, waarom zou ze?! Dat doen onze regeringen wel, die beschikken over bommenwerpers.

      Verwijderen
    3. Anoniem 22:37 we onderscheiden twee zaken: het misdadige optreden van "het westen" tegen landen als Iraq en Afghanistan en de noyautering van het westen door muzelmaanse ingewekenenen. Tegen dit laatste fenomeen biedt Annelies met ludieke commentaren weerstand.

      Verwijderen
    4. Ik ben blij dat u bereid bent de twee zaken te onderscheiden. Namelijk, het misdadige optreden van "het westen" tegen landen als Iraq en Afghanistan, en het terreur, gepleegd door islamitische inwoners van het westen.
      De meesten ontkennen het eerste en 'geloven' er heilig in dat de bommen er zijn om veiligheid, welvaart en vrijheid in die landen te brengen.
      Wat betreft de noyautering van het westen ben ik het niet met u eens.

      Verwijderen
    5. Anoniem 20:04 Ik stel u een onbescheiden vraag: zijt gij een stamboom-Nederlander? Tot nu toe schreef u goed nederlands, maar in uw laatste bericht voorziet u het zelfstandig naamwoord terreur van het onzijdige lidwoord "het", terwijl het "de" moet zijn. Inwijking van vreemdelingen gaat altijd ten koste van de inboorling. Zulks schreven reeds onze vlaamse kameraden in het Rijselse in de jaren '30, naar aanleiding van inwijking van Noordafrikanen en Annamieten.

      Verwijderen
    6. Jëhan,
      Vragen stellen kan altijd.
      Ik ben geen stamboom-Nederlander.
      Het is onoplettendheid van mijn zijde. Het moet zijn: "Het terrorisme" En dat is ook wat ik wilde schrijven. Op één of andere wonderbaarlijke wijze kwam daar 'het terreur' te staan. Ik had de tekst na moeten lezen.
      Maar u bent het eens met mijn verhaaltje van 22 oktober 2018 om 20:04 ?

      Wat zijn Annamieten?

      Verwijderen
    7. Anoniem 22:15 Als u geen stamboom-Nederlander bent wat bent u dan wel? Uw verhaal is juist van 20:04, maar u plaats vragen bij de noyautering van West-Europa door ingewekenen. En zulks is een gans groot probleem dat Annelies terecht aan de orde stelt. En niet alleen zij, maar ook partijen als die van Geert Wilders, Thierry Baudet en Jacques Monasch. De laatste met Nieuwe Wegen die geen zetels behaalde. Annamieten en Tonkinezen heten nu Vietnamezen. Van die mensen hebben wij hier weinig last.

      Verwijderen
  5. Wat, of wie zijn Annamieten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ontving net een lening van € 150,000.00 voor de kosten van de operatie van mijn dochter, gisteren na een paar dagen geleden contact op te nemen met deze vrouwelijke geldschieter en ik ben heel blij en wens dit goede nieuws door te geven aan andere leningzoekers, wil je snel en een lening veiligstellen zoals ik? ik verzoek u dringend contact op te nemen met alleen deze vrouwelijke geldschieter via deze e-mail: martinloanservices@gmail.com
    Whatsapp +13212413967.

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Profiteer van onze leningaanbieding, snel krediet binnen 72 uur en begin met het kiezen van uw nieuwe levensproject. We bieden leningen aan alle serieuze en eerlijke mensen tot 10 000 000 euro of dollars met een rentepercentage van 3%. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor transactiebeveiliging. Dus, als u financiële hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

    E-mail ( georges.matvinc@gmail.com )

    WhastApp : +33 756924191

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je maakte van wat gewoonlijk een lang, langdradig en intimiderend karwei is, een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine-leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine leent voor het geweldige systeem en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best gaaf! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo!
    Heb je een lening nodig? Ik ben een geregistreerde en betrouwbare kredietverstrekker, ik verstrek leningen aan mensen met financiële problemen, mensen die schoolrekeningen proberen te betalen, mensen die een auto proberen te kopen of een eigen bedrijf beginnen, aannemers en overheidsinstanties. Neem voor meer informatie of een aanvraagformulier voor leningen contact met ons op via e-mail: (thompson.loanservice@gmail.com)
    Beheer. whatsapp: +254753990568
    Neem nu contact op met het krediet Speedy !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Our proposed offer for clients in the new year is positive and total commitment, so working with us gives you maximum assurance of getting funded for we have an A+ rating in financing. Frank Loan Services (FLS) over the years has been highly rated as one of the best online companies with a cheaper interest rate. If you are in need of financing, don’t hesitate to contact us through phone (+1-713-389-6778) or E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil Karin Sabine leningen voor mij een lening van € 7.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag iedereen,

    Ik zal je een geheim vertellen van rijk worden met bitcoin-investeringen “een wijs persoon zou geld in zijn hoofd moeten hebben, maar niet in het hart. Elke dag is een dag van nieuwe beslissingen. Het is jouw keuze om rijk of arm te zijn en te blijven worstelen, begin binnen 7 dagen meer geld te verdienen met een legitieme en professionele handelaar zoals wij.Investeringsplannen zijn nu open met een minimale investering van € 200, je kunt in 7 dagen € 2.000 verdienen , Neem contact met ons op via WhatsApp +17657050044

    Investeer € 200, verdien € 2.000

    Investeer € 500, verdien € 5.000

    Investeer € 700, verdien € 7.000

    Investeer € 1.000, verdien € 10.000

    Investeer € 2.000, verdien € 20.000

    Investeer € 5.000, verdien € 50.000

    Investeer € 7.000, verdien € 70.000

    Investeer € 10.000, verdien € 100.000

    Mis deze duidelijke kans niet om uw financiële vrijheid te bereiken, degenen die nu niet klaar zijn om te investeren, zijn niet klaar om vervroegd met pensioen te gaan, zijn niet afhankelijk van één enkele bron van inkomsten, laat ons vandaag voor u handelen en beginnen met het maken van winst voor u. Neem contact met ons op via WhatsApp +17657050044

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede dag, ik ben nu super blij omdat ik zojuist mijn lening van € 69.000 heb ontvangen van dit goede bedrijf - LAPO. Doe er goed aan om contact met hen op te nemen als u een snelle lening nodig heeft. Neem nu contact met hen op via deze e-mail: (lapofunding960@gmail.com) of WhatsApp: +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo allemaal, ik ben erg blij met het ontvangen van een lening van het Europese deel van de wereld, ik ben hier om jullie allemaal aan te bevelen die financiële hulp nodig hebben om contact op te nemen met de heer Peter voor uw leningaanvraag. Ik had een lening van $ 40.000 nodig om een nieuwe auto en ook om mijn rekeningen te betalen, heb ik contact met hem opgenomen voor mijn leningaanvraag en ik ontvang mijn lening met succes. Neem alstublieft contact op met de heer Peter voor uw lening: aarzel niet om hem uw verzoek per e-mail te sturen: (peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo hoe gaat het vandaag? Wist je dat je kunt lenen van $ 3.000 tot $ 50.000.000? Krijg de financiële hulp die bij uw bedrijf past. Uw zakenleven, opleiding, vakantie en persoonlijke dromen zijn in onze zorg. Laat ons u financieren. Geen limiet. Geen barrière. Enige vertraging? Het is een groot nee. Wij helpen u graag uw doelen te bereiken. Onze ondersteuningsteams zijn 24/7 online om op uw verzoek te reageren, schrijf ons gerust. 2% rente.
    Bedankt.

    peterhelps01@outlook.com

    meneer peter

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I am really impressed with this blog article, Keep it up! Keep writing

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Keep writing pretty bloggg, Greatjob for your hardwork!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I enjoyed learning more about this topic. Nice post, have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I read a lot more here, Please do keep up the excellent job you've done

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nice post. It’s always interesting to read articles here

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Look forward to seeking more of this fantastic post. Thanks for this!

    BeantwoordenVerwijderen