Trap er maar in !


Wat u van links-liberalen móet geloven omdat zij, deugmensen, het zeker wéten is dat:

de islam een religie van vrede is,

IS niets met de islam te maken heeft,

jihadisten niet de ware islam verkondigen,

dat salafisten juist de verbinding met u zoeken,

boerka’s, boerkini’s en nikaabs moeten kúnnen in een vrije samenleving, en om hoeveel gaat ’t nu al met al?

hoofddoeken sowieso geen enkel probleem zijn (want vrije keuze en als ’t geen vrije keuze is, dan is
het ook goed, geef ze de tijd!),

dat de islam onze cultuur niet bedreigt maar juist een verrijking is,

dat de sharia er in allerlei gradaties is,

dat alle culturen gelijkwaardig zijn en dat er in elke cultuur wel criminelen zijn, dat je dus niet mag generaliseren, laat staan stigmatiseren,

dat wij geen recht hebben kritiek te uiten op andere culturen, gezien ons koloniale verleden, gezien de Tweede Wereldoorlog, gezien ……,

dat integratie een kwestie van tijd is én altijd van twee kanten moet komen, verplaats je eens wat vaker in die ander,

dat vluchtelingen ín gevaar zijn en géén gevaar voor de samenleving, het is onze plicht en barmhartigheid hen te helpen,

dat Geert Wilders het aan zichzelf te wijten heeft dat hij beveiligd moet worden (en dat dan ook zelf zou moeten betalen),

Geert Wilders een racist is, en PVV-stemmers eveneens,

dat door de haatzaaiende Geert Wilders moslims radicaliseren,

dat Wilders álle moslims ’t land uit wil zetten (Hitler-alert)!

dat de PVV een groot gevaar is voor het behoud van de democratie,

dat over dit alles geen discussie (meer) nodig is en dat ’t geoorloofd is alle middelen te gebruiken om de democratie tegen mensen als Wilders te beschermen, want zij, deugmensen, weten wat goed is en daarmee uit,

én

dat blanke Nederlanders racisten zijn als ze ’t bovenstaande niet volledig onderschrijven en maar beter kunnen emigreren.

15 opmerkingen:

  1. Onlangs vond plaats in de Al-Kabir moskee Amsterdam, Weesperzijde een zogenoemde "solidariteits-bijeenkomst" van nuttige idioten. Fotografe van het illustere gezelschap: beroeps-antiraciste Anja Meulenbelt

    Jéhan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo is het.
    Net zoals de volgende week de lemmingen weer massaal een rood rondje achter deze deugmensen invullen om zelf te deugen. Want beter deugend de ravijn in met je nageslacht, dan omdraaien en fout zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet eerlijk bekennen dat ik op mijn werk en in mijn sociale omgeving helaas overgegaan ben tot liegen wat betreft mijn stem-gedrag, als het ter sprake komt. Ik stem op de PVV, waardoor een hele goede vriendin ( sinds 5 jaar) niets meer met me te maken wil hebben. Ook ben ik zo dom geweest mijn buren er over te vertellen; ook met hen had ik jarenlang een prima verstandhouding; nu mijden zij mij als de pest. Want ik deug niet, vrees ik. Als ik als verpleegkundige en vrijwilliger nou zou weigeren nog langer voor alle mensen uit alle windrichtingen zorg te verlenen, dan hebben ze een punt, maar dat is uiteraard niet het geval. Wat overeenkomt met alle mensen die mij vanwege mijn politieke voorkeur afwijzen; GEEN dialoog meer, punt, ik ben fout, punt. Alsof ik een besmettelijke ziekte heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Egon 11:16

      Gij zijt niet dom. Gij zijt moedig.
      Ik werkte eind jaren '80 op een bureel waar ik luid en nadrukkelijk mijn Janmaat-sympatieen verkondigde. De cheffin en alle andere sadiques rouges van de gemeente haatten mij, maar wat kan mij dat bommen?
      Gister speelde ik een pot'che schaak met een Hindoestaan die zei dat hij op de P.V.V. stemde. Die man schaamt zich geenszins voor zijn keuze.

      Jéhan

      Verwijderen
  5. Dat er godsdienstvrijheid is maar je natuurlijk niet mag geloven dat God en Allah niet de zelfde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat er godsdienstvrijheid zou zijn is een misvatting.
      De grondwet limiteert godsdienst.
      De grondwet zegt dat godsdienst is OK, maar mits.... en daarom is er geen vrijheid.
      Godsdienst valt onder prive en de staat heeft daar niets te zoeken, zolang godsdienst de openbare orde niet verstoort.
      De staat dient blind te zijn als het om gelovigen gaat. De staat dient een ieder aan te spreken als burger.
      De gelovige moet zich promoveren tot burger.
      Zo zijn christenen erg brutaal als het om abortus of euthenasie gaat. De ene burger verbiedt de ander om volgens zijn geweten te handelen. Het heeft voor de gelovige geen enkele betekenis of een ongelovige abortus of euthenasie pleegt, immers eigendomsrecht.

      Toch faciliteert de staat dergelijke zaken ( zie ook ontwikkelingshulp) en daarmee wordt de samenleving verstoort en ontstaan er onvrijheden.

      sirik

      Verwijderen
  6. Dat de vluchtelingen op de vlucht zijn vanwege de klimaatverandering (aldus Jesse Klaver debat maandag).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig..... hele avond verkiezingsuitslagen zonder verkiezingsuitslagen én.... een novum
    een voorlopig verkiezingsbeeld ! Huh ?
    In ieder geval voor de komende twee jaar minstens een incompetente volksvertegenwoordiging en, dus, ( hallo scheiding der machten) een incompetente regering.
    Het wachten is nu op de economische crisis die zijn weerga niet kent en de splijting van de EU.
    Ondertussen is Frau Merkel op het matje te Washington geroepen (een traditie uit de 2de wereldoorlog Kanzeler Akte) en zijn de Amerikanen druk bezig Ramstein flink uit te breiden.
    Kortom...
    Er Zijn Geen Problemen !


    sirik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De baantjescarousel van de deugmensen wordt nu in alle hevigheid opgestart! Er zijn in eerste instantie 29 Burgemeesterposten danwel voorzitters nodig voor de niet terugkerende Pvda'ers. Zij worden op riant betaalde overheidsbanen benoemd door de overheid. Want wij zijn deugmensen niet? En wij hebben fatsoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. komt ze wel of komt ze niet ?

    onmogelijk om iemand de toegang tot nederland te ontzeggen... internationale verdragen enzo.
    Maar Rutte wist een week van te voren hoe het weekend er uit zou zien. Ik kijk ook weleens AstroTV, maar dit lukt mij niet. Zo was de Turkse niet tegen te houden op een Neddeerlaends parkeerplaats, op weg naar RotjeKnor.NPO was in staat om daar keurige beeld over rond te zenden...'toevallig'. Opdat de relletjesmakers gerust werden gesteld dat 'mevrouwtje Familiezaken' het land is binnengetrokken.Nog eventjes geduld. En dan de lont en de aanstekert. Net voor de drempel werd ze, wat eerst niet mogelijk was, dan toch tegengehouden en terugstuurd onder motto "Wij zwichten niet en zijn kranige bestuurders". Het is tenslotte verkiezingstijd.
    Turkjes kwaad, dus stenengooien, hondjes en paardjes erbij en het spel kon beginnen:" U twittert aan de zijlijn en ik luis de Turken erin!" ( de medeNedderlenders met een sosjaal achterlopende achtergrond zinnen natuurlijk op wraak)
    Zo doen we dat ! We lokken iets uit opdat de politie uit 020 kunnen matten in 010. Hoezo respect voor de (turkse -Nedderlendse burgert?)
    Regeren doe je zeau en fatsoen moet je doen.
    Nooit zal Rutte2,5 weten of ze op eigen kracht de overwinnaarsgrijns kunnen grijnzen of dankzij georkestreerd MeeWind.
    Enfin, een dikke middelvingeer naar de democratie.
    Vier jaar lang een achterbakse premier.
    gefeli !


    sirik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geschreven stukje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. reclame filmpje voor de oekraïne al gezien ?
    Over de lijken van diegenen die uit Canada komend hun leven gaven voor onze vrijheid. Reclame maken voor een oligarchie ?
    Eentje die tot stand is gekomen door op burgers te schieten op het Maidan-plein.
    Door de CIA goedgekeurd natuurlijk, want enkel voor naïvelingetjes ligt Oekraïne niet aan de Russische grens.
    Dus levert Rutte 1,5 steun aan een moordenaarsregime en een middelvinger naar het referendum van de Nederlandse bevolking en krijgt zij steun van het CDA.

    De VVD is allang geen democratisce partij meer, heeft niets te maken met liberalism.

    Terwijl 'De Neus', AKA Buma haarsmaak, de bevolking voor de gek houdt met de mededeling van een serieuze waardering voor het referendum, pleit zijn college uit de Eerste Kamer, een voormalig onafhankelijk journalist, proest!, om het referendum in de vuilnisbak te doen te belanden.
    OF 'De Neus'wordt niet serieus genomen of hij liegt.

    Intussen heeft het Koningshuis middels een minister van Staat in de Nedderlendse politiek ingegrepen.

    Sirik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen