Deal met een Saoedische prins

Vorige week ben ik ontboden door een Saoedische prins. Hij stuurde twee van zijn lijfwachten want zelf had hij wel wat beters te doen dan bij mij vier-hoog-achter een visite afleggen. Alleen die trappen al, vier!, plus ongewenst permanent gestoffeerd met hondenharen. Druk, druk, druk zo'n prins en op het punt door te reizen naar Birmingham waar hem meer zendingswerk wacht, begreep ik van de twee mannen die onverwacht bij mij op de stoep verschenen. Ik moest in een geblindeerde auto stappen en voor ik het wist arriveerden we bij het mondaine Amstelhotel, een plek waar ik altijd al eens wilde vertoeven.

In korte zinnen doch in uitstekend Engels legde de prins me uit, zijn naam is me ontschoten, dat zekere Nederlander hem een persóónlijke brief had geschreven waarin hij zijn persóónlijke zorgen uitte over mijn houding ten aanzien van de

lees  verder in dagblad METRO of op de METRO-site hierrr

1 opmerking:

  1. Haha, no pasaran! Het vrije woord en poen verhouden zich tot elkaar als een moslim tot varkensvlees

    BeantwoordenVerwijderen