Illusieloze seks

Met een getrouwde vrouw… weet ik zo net nog niet maar begin nooit een relatie met een getrouwde man. 't Is mega spannend en opwindend, dat zal niemand die er geweest is ontkennen, de geilheid
druipt continu van je kruintje tot je kleine teen maar je kunt met die lekkere lust te vaak zo weinig hè, behalve het al fantaserend over de verboden vrucht in je eentje afmaken. Wat erger is, je kunt er vergif op innemen dat er harten gebroken worden. Doorgaans niet dat van de echtbreker, die moet door, die heeft namelijk een reservehartje thuis zitten, een hartje dat hem meer lief is dan hijzelf waard is, de hartstocht is er alleen een beetje uit maar 't blijft het hartje waarop hij kan bouwen, dat hem opvangt als hij struikelt. Zij komen wel over meneers slipperdeslip uitspattingen heen, zij lijmen wel.

Je weet toch, iedereen weet toch, een getrouwde man verlaat zelden de vrouw met wie hij getrouwd is en die in negen van de tien gevallen zijn kinderen heeft gebaard. Daar komt hij nooit meer helemaal los
van hoor, al die jaren samen, hún kinderen… Dus zo'n verboden relatie is leuk en lekker maar o wee als je het in je hoofd haalt verliefd te worden, het delen beu wordt en de getrouwde honderd procent voor jezelf wilt hebben. Omdat je denkt dat wat jullie samen hebben uniek is bijvoorbeeld. En zelfs als het niet je bedoeling is hem van z'n echtgenote af te troggelen, komt er gewoonlijk toch een einde aan de affaire omdat het eenvoudigweg niet vol te houden is. Wie bestand is tegen zo veel frustraties, stress, hunkering en uitgekiende (seks)rantsoenen, moet volgens mij nog geboren worden. Zie dat maar eens te handelen. Als je er toch zo nodig aan wilt beginnen, kun je maar beter jong en fit zijn, mogelijk dat je dan nog op tijd herstelt van deze ietwat vernederende levensles die je maar één keer wilt meemaken. 

Wat dat betreft, begrijp ik die Heleen Mees niet. Dat de powerfeministe, wat dat ook moge betekenen, voor de illusieloze seks gaat - dus geen kinderen of een huwelijk ambieert - oké, daar kan ik inkomen, maar die 'veilige' seks vervolgens keer op keer zoeken bij een getrouwde man, dat is moeilijk te bevatten. Een ezel stoot zich in het algemeen… Een powerfeministe dus wél en zie wat er van komt: opgepakt wegens stalken van een getrouwde vent. Dubbel au!

Op 19 augustus gaat de Mees-rechtszaak verder. Er zal wederom veel blabla over d'r worden geschreven, maar als er iets is wat (het geval) Mees aanschouwelijk maakt dan is het wel dat ze een praktijkvoorbeeld is van het feit dat illusieloze seks niet bestaat.

8 opmerkingen:

  1. Ik kom wel eens wat mensen tegen die boos zijn of zo, trillen van kwaadheid, praten met speeksel. Dan ga ik maar stillejtes weg. Laat hun eige dat probleem maar zelf oplossen. Vreemd eigenlijk dat die ander zo vaak boos is dat de huwelijkspartner ook wel eens buiten de deur wil. Ik weet dus niet of het spannend is. Ik heb geen idee, ik ben niet getrouwd. Men raakt er aan gewend om na zoveel tijd achteraf niet meer te groeten of te knikken. Het komt wel eens voor dat ik op zaterdagmiddag door de Donkerstraat (de belangrijkste winkelstraat in Harderwijk) heb gelopen en dat ik dan een, twee of drie keer niet heb gegroet, maar waar ik wel mee in bed heb gelegen. Geeft niet. Hoort erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt zalig om het in alle stilte te doen, zou niet anders willen. Ben nog steeds op zoek naar de volgende. Liefst nog een beetje jonger, en het moet er van af lopen. Tegenwoordig met die broekencultuur, geef mij maar de rokjes. De Rokkenjager.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak over seks al jaren geen illusie meer. de blanke westerse vrouwen willen allemaal het zelfde, je geld in ruil voor wat zij liefde noemen. en als je niet betaalt dan maken ze je leven tot hel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "...al jaren niet meer". Ben toch benieuwd op welke leeftijd dit inzicht tot stand kwam.

      Verwijderen
  4. Je kommagebruik is....bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben blij vandaag, bedankt Lapo Micro Finance voor het geven van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik probeerde een lening te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 93.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als u vandaag een echte geldschieter nodig heeft, neem dan contact op met Lapo. E-mail contact: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen