Mocrodebat? Parlementaire enquête!

In de Tweede Kamer zal donderdag 4 april gedebatteerd worden over Marokkanen. Men spreekt van het Marokkanendebat. Op het hoogste niveau dus, want Nederland heeft een Marokkanenprobleem. Is dat nieuw? Nee, dat is oud nieuws al zou je 't voor hetzelfde geld het Nederlandersprobleem kunnen noemen aangezien we 't met open ogen hebben laten gebeuren.

Schrik niet, in 1989, ik herhaal in 1989 verscheen er een

Lees verder in dagblad METRO of op de Metro-site hierrr

10 opmerkingen:

  1. Het wordt nooit wat met die Marokkanen hier. Moet je dit lezen in de Volkskrant en dat wordt dan fantastisch gevonden door Yoris Luyendijk en consorten

    'Wees er trots op Marokkaan te zijn'

    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3419542/2013/04/03/Wees-trots-er-trots-op-Marokaan-te-zijn.dhtml

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ad artikel volkskrant Wees-trots-op-Marokaan

      Er komt een debat in het Nederlandse parlement, over Marokkanen hier. Niet over Chinezen of Hindus óók hier, en evenmin over Joden

      Laila uit Marokko is er woest over. In haar diatribe komt dat tot uiting, wat dan meteen bijna alles is. Aan dispuut met haar is geen eer te behalen. Dat zie je zo. Aan de andere kant, haar ongehinderd laten spuien en razen, stuit ook tegen de borst, vandaar het volgende van mijn hand.

      Wat het probleem is. Marokkanen zijn irritant onderdeel van de Nederlandse Massa Immigratie die Nederland heeft overrompeld en ontwricht. Hun jeugd gedraagt zich Nederland-vijandig, en met vaak ook nog een dubbele paspoort op zak mag je zeggen dat ze hier flink uitheems doen, en dus zijn. En als ze iets van de NL-cultuur snappen of er wat aan doen, is het toch niet zo dat zij haar respecteren. Etnisch uitgesplitste misdaad statistieken dwingen dit te denken.

      Deze stand van zaken nu wordt door Laia miskend, ontkend, tegen alle evidentie in. Haar tirade sluit ze met deze anti-Nederlandse uitval: ‘Die dag* vieren we onze Marokkaanse identiteit.’

      Laila in Nederland heeft dus niets begrepen, of eigenlijk alles. En ten slotte heeft zij uiteindelijk de waarheid gesproken, als Marokkaanse. Zij stamt uit wat men een EERcultuur noemt, of ook wel een SCHAAMTEcultuur, en daar blijft zij bij. Mentaal, niet locaal. Nooit iets toegeven, geen introspectie, geen zelfkritiek, keihard liegen. Haar eigen Marokkaanse groep staat op het spel, namens die identiteit sprak zij.

      Verwijderen
  2. Om een probleem op te kunnen lossen dient men eerst de oorzaak te weten: Gratis geld en nonchalance.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gratis geld en nonchalance.
      ----------------------------
      Ik ben het voor het eerst in tijden met je eens. Maar Wilders streeft deze oplossing niet na.

      Verwijderen
  3. Inmiddels hebben we het debat kunnen zien, en dat heb ik dan ook gedaan, althans tot aan de eerste termijn.
    van Klaveren van de PVV maakte op mij een sterke indruk, en pareerde de argumenten van de tegenstanders zonder enig haperingen.

    De tegenstanders hadden vermoedelijk met elkaar afgesproken om zich niet tot een inhoudelijk debat te laten verleiden, maar zich collectief te richten over de titel van het debat.
    Het enige vuurwerk, dat ik meende te hebben gezien en gehoord, was toen van Klaveren de Turkse Keklik Yücel van de PvdA confronteerde met een uitspraak van Diederik Samson uit het verleden, waarin hij had gezegd dat, "de Marokkanen een etnisch monopolie op overlast hebben."
    Keklik Yücel weigerde na twee keer hiermee te zijn geconfronteerd afstand te nemen van deze uitspraak van Diederik Samson.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kan ik het debat terug luisteren?

    Zoek me een ongeluk, maar vind alleen lui die het maar niks vinden en die zich niet druk maken over het feit dat dit al jaaaren a/d gang is en maar nooit opgelost raakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het schriftelijke verslag is hier te vinden, met de vragen over de uitspraak van Diederik Samson.
      Index linksonder : "het Marokkanenprobleem"
      http://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/verslagen/verslag.jsp?vj=2012-2013&nr=71

      Verwijderen
  5. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen