Oliebol


- Ik zou best een oliebol willen. Jij niet?

- Mm..

- Oh, er is er nog maar eentje.

- Ach..Neem jij 'm maar.

- Nee, neem jij 'm maar.

- Nee, neem jij 'm maar.

- Nee, neem jij 'm maar.

- Nee, neem jij 'm maar.

- Neem 'm maar.

Oliebol  II
  • Zijn er nog oliebollen?
  • Ja, nog eentje.
  • Nog maar één?
  • Ja.
  • Dan hoef ik 'm niet.
  • Neem 'm maar.
  • Nee, ik wil niet de laatste.
  • Waarom niet?
  • Misschien heb jij er zin in.
  • Maar jíj hebt er zin in, ik zie het.
  • Nou, zin...

    Oliebol III.

    • Heb je zin in een oliebol?
    • Graag ja.
    • Alsjeblieft.
    • Heb je d'r maar één?
    • Ja. Toe maar. Neem maar.
    • Nee. Nee. Voor geen goud.
    • Toe nou.
    • En jij dan?
    • Niets aan de hand met mij.
    • Heb jij er geen zin in?
    • Ik bied 'm jou aan.
    • Maar als jij 'm wil hebben, neem ik 'm niet.
    • Ik dacht dat je net zei dat je 'm wou.
    • Niet als jij 'm wil hebben. Het is de laatste.
    • De laatste smaakt net als de andere of ik er nu trek in heb of niet.
    • Onzin. Denk je nou echt dat ik de laatste oliebol ga opeten, terwijl ik weet dat jij er misschien zelf zin in hebt. Denk je dat nou echt?

3 opmerkingen: