Help, een kleurtje!

Nederland moet en zal een beschavingsproces meemaken. Tegendraads maatschappijhistoricus Zihni Ozdil roept dit steeds vaker en steeds harder. Een beschavingsoffensief! Geweldig nieuws! Echt helemaal mijn idee want de beschaving zit hier in een dipje, die kan wel een boost gebruiken. Dat Nederland het in ternationaal gezien niet eens zo slecht doet, interesseert Ozdil bar weinig. Híer moet het beter, in zíjn land, en vooral beschaafder. Alweer, mijn idee.

Nu heb ik wel mijn voorkeuren voor wat meer beschaving zoals

lees verder in METRO of op de METRO-site hierr

8 opmerkingen:

  1. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Zihni Ozdil het concept "erfzonde" ergens heeft opgepikt. "Het is mijn schuld, het is mijn schuld, het is mijn allergrootste schuld", zoiets. Jammer dat hij dat niet toepast op zichzelf en zijn eigen cultuur, maar op die van ons.

    Wat hij werkelijk zegt is:eigenlijk : "het is jullie schuld, en zelf ben ik natuurlijk onschuldig want ik doe niet echt met jullie mee". Het is altijd erg makkelijk om, wanneer het over moraal gaat, altijd allerlei dingen de anderen aan te wrijven terwijl je je eigen moraalfilosofie (if any) buiten beschouwing laat. Als de man het over moraal en moraalfilosofie wil hebben, okee, graag, maar dan moet hij natuurlijk wel met zijn billen bloot en moet hij duidelijk maken hoe, naar zijn mening, een moraalfilosofie eruit dient te zien, hoe zijn eigen moraalfilosofie eruit ziet. Dan pas, en geen seconde eerder, kunnen we met een vergelijkend onderzoek beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het over racistische tendensen gaat, zouden we niet moeten stoppen bij 'kaaskoppenracisme'. Beschuldigingen uit de allochtone hoek hebben nogal eens de neiging om de ogen voor racisme binnen eigen kring te sluitenen. Het is een soort psychologische territoriumdrift waarbij geprobeerd wordt méér ruimte voor de eigen groep te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is maar de vraag hoe vergelijkbaar racisme is in de geschiedenis van de VS en die van Nederland. Daar slaat Zihni de plank al mis. Zie het interview.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien moeten de vorige reaguurders toch eerst eens hun huiswerk doen, door gewoon eens met trefwoorden op deze Turkse mijnheer gaan Googelen.
    Weer kritiek Zihni Ozdil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Jan,

    Leuk linkje, maar het weerlegt toch niks van wat de "vorige reaguurders" hebben gezegd?
    Die reageerden op de vooroordelen van Ozdil over Nederlanders (waar ook de column over gaat), en jij trekt dat in een breder verband naar eerdere blunders van Ozdil.
    Kan allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Dandruff, typische linkse redenatie, waarbij gedragingen uit het verleden van genoemde persoon niet mogen worden meegewogen voor een juist oordeel.
    Dat is de reden dat Stalin nog steeds voor sommigen een held is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen