Joost Niemöller - Het immigratietaboe


Joost Niemöller
Interview met @JoostNiemoller bij BNR Nieuwsradio ('Hoeveel kost een immigrant?') over zijn vandaag verschenen boek Het Immigratietaboe, 10 wetenschappers over de feiten, via deze link terug te beluisteren:

http://www.bnr.nl/?player=archief&fragment=20120524113714900

"Wie harde feiten presenteert raakt geïsoleerd in het debat en wordt als niet politiek correct weggezet. Voor dit journalistieke boek verzamelde Joost Niemöller de cijfers die het establishment liever onder het tapijt veegt."

Het immigratietaboe, ISBN: 978 90 490 2409 3, uitgeverij Van Praag. Meer info of bestellen?

7 opmerkingen:

  1. Recensie:
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3260526/2012/05/24/Feiten-over-immigratie-zijn-taboe.dhtml

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel jaar is er nog nodig voor er een conclusie over deze massaimmigratie mag worden getrokken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik snap dat Niemöller moet leven- ik leef ook van mijn spaarcenten- maar € 24,50, Fl 55 gulden voor een boek vind ik wat veel. Ook al telt het 358 pagina's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Daarom ben ik lang geleden al gestopt met boeken kopen door die absurde prijzen. Afspraken over boekprijzen, bespottelijk.

      Verwijderen
  4. Ik steun van harte het initiatief van deze schrijver over dit onderwerp.over dit Onderwep isveel te weinig gepubliceeetd en ik zal dit boek van harte aanschaffen. Mij hoor je niet zeuren over een dubbeltje.blijkbaar staat er iets belangrijks in dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joost, ik vind het een geweldig boek. Ondanks de betaalde ambtenaren die moeten reageren vanwege hun functie op deze site, en de leuke truc van de euro en gulden "Goh wat zielig dat je geen boek meer kunt kopen"toepassen , hoe ver kun je gaan? Heb je in een van de holen van de linkse omroepen gezien. Je was geweldig en geen speld tussen te krijgen. Maarja dan schuiven zo'n BKNertje ertussen die bla bla blaBorsatoot. Ik zou zeggen jongen ga toch zingen, maar daar ben je te beleefd voor Joost. Anyway Joost, volgende keer P&W, maar die zullen je waarschijnlijk niet uitnodigen. Proficiat en ga door.

    BeantwoordenVerwijderen