A picture is worth a 1000 words

Gaza_3

7 opmerkingen:

  1. Prima cartoon. Mogen we ook nog weten wie hem gemaakt heeft en/of waar hij vandaan komt? Zou op de voorpagina van een landelijk dagblad niet misstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de cartoon wel iets voor Ruben L. Oppenheimer, of vergis ik me?

    (Hij is 't niet hoor! Ik ben bang dat dat nog even een geheim blijft.)

    Oppenheimer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De situatie in Gaza wordt door deze cartoon realistisch uitgebeeld. Barbarij tegen fatsoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stan van Houcke - God zij met ons - denkt er anders over:

    De Israellische terreur 659

    Een stuk of 5 reacties daar (inclusief link naar deze cartoon) zijn gemeulenbeld, als U begrijpt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee bijzondere teksten:

    1. Ellian in Elsevier over Marcouch:

    Achmed Marcouch moet zich diep schamen

    Achmed Marcouch moet zich diep schamen


    En 2. Axel Polis: Hou Gaza buiten A.


    Hou Gaza buiten A

    BeantwoordenVerwijderen