Amanda & Stephan

AmandaStephansanders_2

Persbericht


Interviews in de zomer. Obalive op Radio 5 & www.obalive.nl

Presentatie: Amanda Kluveld & Stephan Sanders

Vrijdagen 3, 10, 17, 24 & 31 juli 2009: 19.00-21.00 uur.

Historica/publiciste Amanda Kluveld en schrijver/presentator Stephan Sanders presenteren in de zomermaand juli een reeks interviews met bijzondere gasten. Tien uur levendige Radio waar diepgang niet geschuwd wordt en het mes soms niet van tafel gaat!

Vrijdag 3 juli 2009 Radio 5:


19.00-20.00 uur: Amanda Kluveld interviewt Bart Jan Spruyt
20.00-21.00 uur: Stephan Sanders interviewt Anet Bleich

Voor het complete overzicht, surf naar het weblog van Amanda Kluveld: hierr.

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister altijd met genoegen naar het forum bij OBALIVE van Theodor Holman en ik zal dan ook zeer zeker luisteren naar de interviews van Amanda en Stephan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben ik wel blij mee, ben benieuwd naar de gasten. Amanda en Stephan zijn aan elkaar gewaagd qua standpunt. Daar waar A. naar de PVV neigt, doet S. dat naar D66.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sanders spreekt vandaag met Anet Bleich, ter aanvulling:

    De Char-nalistiek van Anet Bleich

    De Char-nalistiek van Anet Bleich

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogen we nog blij zijn dat Amanda tenminste de helft presenteert. Het aandeel van Stephan zal ik omwille van mijn gemoedsrust maar overslaan..Been there, heard that -sick of it - weet ik al

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geluisterd naar beide interviews. Annet Bleich heeft duidelijk weinig kennis van het totalitaire karakter van de islam, onderschat het zwaar en Sanders vond ik niet kritisch genoeg.

    Amanda Kluveld, Volkskrant, 3-7-09

    Foei Aboutaleb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch ben ik Sanders dankbaar voor het tweede uur want anders had ik wellicht nooit het (stem)geluid van Anet Bleich kunnen horen.

    Haar uitspraken over Tarik Ramadan kunnen zo in de Jip en Janneke rubriek, maar ik zie niet zo snel of het radioprogramma nog ergens te beluisteren is.

    BeantwoordenVerwijderen