La Route au Sud (27)

La_route_au_sud_27

1 opmerking:

  1. Goede vrienden, mijn naam is Antonio Laura uit Lund-Zweden, ik ben een arts van beroep, 45 jaar oud. Lees mijn waarheidsgetrouwe getuigenis zorgvuldig door, ik heb de positieve intentie dat deze informatie iemand die dit artikel leest zal helpen om gebroken huwelijk terug te herstellen en verloren liefdesrelaties binnen 2 dagen te herstellen. Nadat hij jarenlang in relatie was geweest met Abeg Erickson, brak hij het uit, ik deed alles om hem terug te krijgen om van me te houden, maar alles wat ik deed was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb , Ik vroeg hem alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn collega op mijn werkvriendin en ze stelde voor dat ik liever contact zou opnemen met een liefdes spelling rock die me zou kunnen helpen om het terug te spellen, maar ik ben het type persoon dat nooit dacht dat liefde spreuk deel bestond of werk, ik had geen keus dan om het te proberen, ik mailde het spellingkanaal en hij vertelde me dat het geen probleem was dat alles goed zal komen voor drie dagen, dat mijn ex voor drie dagen bij me terug zal komen, hij gooide het spellinggedeelte van Love in de lucht en verrassend genoeg was het de tweede dag rond 6.00 uur. Mijn ex-liefdespartner belde me op mijn mobiele telefoon, ik was zo verrast dat ik het telefoongesprek beantwoordde en het enige wat hij zei was dat het hem speet voor alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield . Ik was zo blij en ging naar hem, dat is hoe we gelukkig samen zijn gaan leven. (Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen