Sharia4Holland uit zware doodsbedreigingen tegen Wilders

De extremistische organisatie Sharia4Holland bedreigt Wilders in twee huiveringwekkende videotoespraken op het YouTube-kanaal van de organisatie. Voorman Abu Imran: ‘Wilders, denk je niet dat er een moslim zal zijn die op een dag jouw larie beu zal zijn en zal doen wat Mohammed Bouyeri heeft gedaan?’


Imran noemt Wilders een vervloekte, ongelovige hond. In een langdurige smeekbede vraagt hij Allah ‘alle ziekte op aarde’ uit te storten op Wilders.

De bedreigingen zijn een reactie op Wilders’ aankondiging dat hij volgend jaar komt met Fitna-2, waarin hij ‘het barbaarse leven van de zieke geest van Mohammed’ wil blootleggen. Imran: ‘Hoe durft hij zich negatief uit te laten over de profeet, die het best denkbare karakter had, de meest edele persoon was, met de allerhoogste status, die enorm respect genoot tijdens zijn leven?’

En: ‘Denk je echt dat je nooit een moslimvrouw of –man zal tegenkomen die plotseling uit het niets opduikt? Denk je echt, dat je áltijd beschermd zal zijn. Of je bent welkom moslim te worden, als broeder in het geloof. Zo niet, dan moet je klaar staan voor de consequenties’.

Het aanbod zich te bekeren, is volgens een jihaddeskundige binnen de inlichtingenwereld een serieuze aanwijzing dat er plannen zijn om de politicus iets aan te doen: ‘In de koran staat dat iedereen die je aan gaat vallen, je vooraf, doorgaans 2 maanden, moet waarschuwen dát je gaat aanvallen en dat men de tijd krijgt zich te bekeren. Osama bin Laden deed dat 2 maanden voor 9/11. Deze waarschuwing werd ook gegeven 2 maanden voor de aanslagen in Londen en in Madrid’.

 Bekijk het Youtube filmpje hierr.

Bron: Nieuw Religieus Peil

14 opmerkingen:

  1. "...Hoe durft hij zich negatief uit te laten over de profeet, die het best denkbare karakter had, de meest edele persoon was, met de allerhoogste status..."

    Dus als je seks hebt met een 8-jarig kind, ongewapende krijgsgevangenen het hoofd er af hakt, vrouwen misbruikt als seksslavin, karavanen overvalt, mensen die je bespotten laat vermoorden (of ze nu hoogbejaard of zwanger zijn of niet), afvalligen dood maakt, joden en christenen dood maakt, aanvalsoorlogen voert, overspeligen stenigt en de boel bij elkaar liegt dan heb je het best denkbare karakter en ben je de meest edele persoon met de allerhoogste status!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo duidelijk als wat. Deze psychische patiënt lijdt aan islamofobie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het steekt mij heel erg dat zulke lieden alles maar zeggen, zaken die
    beangstigend en grof zijn zonder dat zij voor de rechtbank gedaagd worden, Niet alleen Sharia4 .. maar ook die idioot van een Iman van een Haagse moskee. Het is duidelijk dat onze overheid met twee maten meet en zich gedraagt als een bange zandhaas, iemand had het toch over terugkeer van de VOC mentaliteir!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben eigenlijk blij dat sharia4holland hiermee naar buiten is gekomen. Kan er extra opgelet worden, extra beveiligig voor Wilders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is die schooier al opgepakt?
    Heeft Nederland uitlevering gevraagd van die moordlustige schandpreker?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Minder dan een dier", noemt deze baardige prediker Wilders - en bij uitbreiding allen die zijn gedachtegoed delen. Moet deze groepsbelediger niet in plaats van Wilders voor de rechter?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denkt dat Allah heel erg blij is met zulke soldaten....het broer en zus gehalte, als zijnde pa en ma, straalt er vanaf.

    Inboorlingen in jurken, met een IQ van 60, die proberen de opmars, van een ongekende maatschappij voor de Mensheid, met ongekende mogelijkheden en moderniteit voor iedereen, tegen te houden.

    Wordt hoogtijd dat die beloofde profeet 'de Mahdi' nu eens terugkeert. Ziet tie de werkelijkheid, en zeker weten, hij/zij schrikt zich rot.
    Waarschijnlijk zal hij dan een eind maken aan dat experiment ''islam'' hier op aarde, en alle moslims straffen... Niet met water (dat lijkt dan teveel op die straf uit de Bijbel) maar met iets anders ?

    En maar hopen, dat die profeet, alle twijfelende en gematigde moslims nog een kans geeft, om zonder problemen en bedreigingen te mogen uittreden, en verder leven in vrijheid, gelijkheid en broederschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. D66-OM en rechters wakker worden, hier wordt opgeroepen tot de moord op de politicus van de derde partij van Nederland. geachte heer Cortens, gaat u nog wat doen of gaat u de Nederlanders weer duidelijk maken dat zij anders behoren te denken: Sorry ik begrijp ,ik fout, ik niet begrijp, ik dhimmy, ik niets meer zeggen, ik op de knietjes gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mohammed trouwde als 50 jarige met de 6 jarige Aïsha.Zij was zijn 2e vrouw en tevens zijn schoondochter.Hij deed dit om haar te "beschermen" want adopteren mocht niet.Adoptie is binnen de islam verboden om zijn leugens te sterken.Hij consumeerde zijn huwelijk op haar negende.Zijn derde vrouw was Sofia,hij huwde haar op dezelfde dag als hij haar vader, moeder en broer had vermoord.Elk zinnig mens zou denken "Dat wordt nog knap lastig om nog iets positiefs over die man te vinden".Zo niet voor onze cultuurverrijkers, die hem de perfecte man vinden.Het is dat ik niet geloof,anders zou je willen zeggen God bewaar me!(ons)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onze overheid is zó bang voor moslims, dat ze dit gewoon toelaat.

    Iedere imam kan haatpreken en haatzaaien wat hij wil. De overheid is tóch te bang om hem (op) te pakken.

    Verwachten we nou écht dat er wat mee gebeurt ?

    Dit speelt al vanaf begin jaren '90, toen bekend werd dat Rotterdamse imam El Moumni zijn gelovigen tot huilens toe opzweept met haat tegen de westerse cultuur Het westen waar men zo graag het handje ophoudt voor de sociale voorzieningen.

    Toen op 11 september 2001, de vliegtuigen de Twin Towers waren ingevlogen, toog de Rotterdamse Burgemeester Opstelten naar de moskee van deze haatzaaier. Er circuleert nog een foto dat Opstelten samen met GroenLinks wethouder Herman Meijer, braaf bij de imam op de knietjes zit. Iets in de trant van "Spanningen tussen bevolkingsgroepen wegnemen" ofzo.

    Deze meneer Opstelten is onze huidige minister van "Veiligheid".

    Denken we nou echt dat deze haatzaaiers iets in de weg wordt gelegd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sharia4belgium is de Siamese tweeling en even hersenloos. In België hebben ze minister van Landsverdediging met de dood bedreigd ("uw kinderen wezen maken" en intussen alle ongelovigen gewaarschuwd dat ze hetzelfde lot zullen ondergaan. In Parijs werden ze intussen gearresteerd wegens overtreding van het boerka-verbod. Ze worden relatief door de overheid met rust gelaten, maar naar ik aanneem, van dichtbij gevolgd. 3 Van hun Belgische leden zijn gearresteerd toen hun plannen voor een aanslag reeds vergevorderd waren. Plannen wellicht een actie tegen het kasteel van Bouillon in de Ardennen. Van hieruit vertrok de eerste kruistocht en hangen ze graag de toerist uit.
    https://docs.google.com/leaf?id=0B89dV2MqpOntOGVkNWNlNWYtYTQxNi00MmZlLThiOGMtNDA3MTEwMmE3ZTZi&hl=nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. https://docs.google.com/leaf?id=0B89dV2MqpOntOGVkNWNlNWYtYTQxNi00MmZlLThiOGMtNDA3MTEwMmE3ZTZi&hl=nl

    Sorry, de link in bovenstaand bericht is niet volledig blijven plakken, hier de volledige

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sympathiek van de Belgische miesmacher Abu Imran om alvast reclame te maken voor het volgende voorlichtingsprojectje van Geert Wilders inzake een gemohammedaniseerde mindset. Zo verheldert hetgeen in beeld komt dat gelukkig niet elke moslim dit Mohammedanisme praktiseert en tevens dat er toch serieuze problemen te verwachten zijn met totalitaire religieuzen wier gezonde verstand geofferd is aan magisch denken.

    Dit vraagt om een veel betere voorlichting aan Jan Publiek van wat er te vinden is in koran, hadith, soenna en tafsirs en hun weinig verrijkende invloed op samenlevingen. Ik denk dat ieder individu daar een eigen verantwoordelijkheid in heeft. Is het niet in de productie dan toch in elk geval in de reproductie en verspreiding van materiaal ter kennisgeving opdat neveneffecten van de Mohammedaanse doctrine als toenemende onveiligheid, geweld, ongelijkheid en verdomming tijdig kunnen worden ondervangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen