BH De Tijd

Serieuze journalistiek gaat u niet op internet vinden. Wie echt serieus genomen wil worden leest nog steeds een krant of een goed opinieblad. Neem nu HP/DeTijd dat door de briljante inzichten van trainer en coach Jan Dijkgraaf van het faillissement werd gered.

Na eerst de chef tot waanzin te hebben gedreven besloot Jan dat het tijd was voor het grote verhaal. Hij liet een stagiaire infiltreren op de PVV fractie en heeft het schaapje vervolgens meteen in de kluis opgesloten.

Iedere week gaat de kluis even open en krijgt u een beetje meer inzicht in het reilen en zeilen van de grote fascistenleider.

Wist u bijvoorbeeld al dat Hero Brinkman voortdurend over de bril zeikt? En dat Geert een cavia op zijn bureau heeft met de naam Mussert? Ik bedoel maar.

Dijkgraaf gaat het de komende maanden allemaal openbaar maken, met als klap op de vuurpijl de keiharde bewijzen dat Wilders een hekel heeft aan de islam. Maar dat zal pas in het kerstnummer zijn.

Gnoe

4 opmerkingen:

  1. Erg subjectief wat ik nu zeg, maar als ik Dijkgraaf op de beeldbuis zie opduiken dan valt me op dat de inhoud op een wat vreemde manier naar buiten is geslagen, daar komt het woord uitslag vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet wachten tot het kerstnummer.

    BeantwoordenVerwijderen