De eigenlijke motivatie van het boerkaverbod

(...)De eigenlijke motivatie van het boerkaverbod wordt behoedzaam buiten de discussie gehouden. Wie houdt wie voor de gek? Iedereen weet waar het eigenlijk over gaat. En vergis je niet: wie hier zijn mond houdt is medeplichtig. Wie hier zwijgt is medeplichtig aan de stille misdaad die hier begaan wordt. Het gaat hier niet om de boerka. De boerka is een bijzaak. Het gaat hier om een eerste stap op een weg naar het systematisch afzonderen en uitdrijven van moslims en hun geloof. Niets minder dan dat! Het is het georganiseerd treiteren, beledigen en zwartmaken van een bevolkingsgroep. Hier wordt doelbewust haat gezaaid. En wie hier aan meedoet, is medeplichtig. Wie hier zwijgt is medeplichtig. Wie een stap zet op deze weg is medeverantwoordelijk voor waar deze weg uiteindelijk toe zal leiden. En het is niet zo, dat wij dit in de geschiedenis niet eerder hebben meegemaakt. Juist Nederland zou moeten weten waar dit toe leidt.(...)

Lees hierr de volledige tekst.

Heeft  u ook voorbeelden van      Jip-en-Janneke-uitspraken/berichten/verslaggeving/foto's gehoord/gezien      op radio, televisie of andere media? Stuur deze, met bronvermelding,     dan  naar hoeiboei@gmail.com .

19 opmerkingen:

  1. Die lui slaan volgens mij een stapje over: ze zouden het moeten hebben over "De eigenlijke motivatie van de boerka", ten eerste omdat het daarmee begint en ten tweede omdat ze dat veel beter kunnen bekritiseren omdat ze er dichter op zitten en er veel meer van hun eigen sores weten als van die an anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Degene die hoofddoekjes en Burka's dragen die onderschrijven de Islam en Sharia, welke ons verteld dat zowel joden, homo's christenen en afvalligen en democratien verworpen dienen te worden met of zonder geweld. Islam is politiek en eist theocratie. Het uitdragen dmv totaal verbergende kledij, de Burka,en mildere kleding als hoofddoek van onderschrijving van de Sharia en Islam moet tegengehouden worden. Wij leven in een democratie waarin staat en kerk gescheiden leven en niet in een theocratie die eist, vernietigd en haatdragend is in dit geval.
    Een Burka staat gelijk aan de politieke Islam en die moet hier in de westerse wereld verboden worden. Of ze dragen hem niet of ze gaan emigreren naar een land waar dat zelfs verplicht is.
    Dat u een burkaverbod gelijk steld aan een jodenster is geheel naast 2essenties , te weten het verbod en het dragen van de burka. Hoe 1,5 miljoen moslams in dit land en de westerse samenleving toch zoveel teweeg kunnen brengen door alleen maar te eisen en ziich niet aan te passen is ongelooflijk.
    Past u aan, doe thuis wat u wilt maar in de open samenleving past uw politiek Islam niet. Het Joodse volk in de 2dewereld oorlog heeft hier totaal niets mee te maken, laat staan de jodenster, hoe durft u!!!!!!
    Vrouwonderdrukking, moord, kindverkrachting, barbaarse manieren van onderwerping daar is o.a. waar die Burka voor staat. Vergelijk dit ook niet met de prostituees, u haalt hele dingen door elkaar vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, natuurlijk weer Fawaz en zijn kornuiten, meesters in het omdraaien van de werkelijkheid.

    Hoofdoeken, boerka's, vermommingen als Mohammed, allemaal vlaggen op de modderschuit islaam, met dagelijkse terreur en onderdrukking tegen alles en iedereen, moslims niet uitgezonderd.

    En dan durven komen met de slotzin, uit een eerdere duistere periode toen islaam nog ver van ons verwijderd was: 'Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.'

    De tirannen in wording, Fawaz en zijn addergebroed, zijn onder ons..... Het licht van islaam: geen vrijheid, geen recht, geen gelijkheid der geslachten, geen democratie, geen kunst, geen muziek, geen behulpzaamheid, geen mededogen. Slechts dwang, drang, dreiging, alledaagse wreedheden en onderdrukking hebben de kritiekloze verkondigers van die verderfelijke ideologie te bieden.

    Fawaz ga je schamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vorige week was ik -helaas- op bezoek bij een vriend in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis, een ziekenhuis in Amsterdam.

    Ik was er nooit eerder geweest.

    Na de hoofdingang loop je een gang in naar achter en na een meter of veertig zag ik rechts een bordje 'ingang gebedsruimte moslims mannen', vijf meter verder nog een bordje 'ingang gebedsruimte moslims vrouwen'.

    In mijn hoofd onstond door associatie gelijk het beeld dat ik mij herinner uit een documentaire over apartheid in Zuid-Afrika.
    Bij de ingang van het apartheidmuseum in Johannesburg moeten blankes links naar binnen, niet-blankes maken gebruik van de rechteringang.

    Discriminatie op grond van huidskleur, verachtelijk uiteraard maar onder de paraplu van 'tolerantie ten opzichte van een geloofsovertuiging' faciliteert dit ziekenhuis in mijn optiek dezelfde discriminatie. Niet op grond van huidskleur maar op grond van sexe.

    Fawaz zal wel roepen dat het vrouwentoilet ook een andere ingang heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In Saoedi-Arabië heb je een snelweg naar Mekka en daar staat een groot bord 'Muslims only' alleen voor moslims. Ze hebben te veel naar hun eigen discriminatie, uitsluiting en intolerantie gekeken die standaard in de islamitische landen is. Laten zij eerst maar eens stoppen met hun eigen intolerantie. Echt een J en J. Echt misplaatst slachtofferisme.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht bij het lezen van de eerste alinea dat het een tekst van Geert Mak was.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fawaz toch , wat veroorzaakt deze man veel slechtheid met zijn versteende kop.
    Kijk hoe de verhulde moslimvrouw dichtgroeit na toch mooi geweest te zijn, ze geeft het op en kruipt voor types zoals Fawaz.
    Het is een schande om de potentiele schoonheid van de mens te verbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op BBC rapport een Afghaan die een documentaire film maakte 'Masker'(?) in Afghanistan waar hij met moeite twee burkavrouwen kon vinden die niet weigerden uit angst in burka (!) hun verhaal te vertellen.

    Zijn: 'Tijdens de opnamen huilden wij allemaal' zegt alles.

    BBC: 'Bent u niet bang'?

    'Ik weet dat ik represailles kan verwachten. Maar dit is mijn land en wil hier bestrijden dat burkavrouwen blijven lijden'.

    Miljoenen vrouwen worden zo gevangengehouden (w.o. in S.A.)die t.b.v. mannen in die lugubere krengen in angst leven, als objecten behandeld en afgestraft worden als vrouwen, in feite geen leven toegestaan is. Uitgehuwelijkt worden, geruild worden binnen hun familie, letter slaven van mannen zijn.

    Iedere burkavrouw in EU die zegt 'uit vrijheid te kiezen' is godsdienstwaanzinnige, Koranfasciste tegen EU, allemaal a-sociale gluursters; en burkavrouwen in Afghanistan gevangen wil houden, omdat EU (!) hen Vrijheid van Religie geeft die ongekend is in Islam. zeker door hen als fundi 'sharia' voorstanders die 'de infidel' verachten.

    Afghaanse vrouw in burka in Afghanistan weigerde een 'infidel' Westerse vrouw als gast in haar huis te ontvangen. Dezelfde vrouw zei 'dolblij te zijn' naar EU te kunnen komen als 'gezinshereniging'.

    Echter, zal geen burka mogen dragen, blijft zij toch fanatiek Koran, deze keer temidden 'Westerse vrouwen',die zij veracht als 'infidels'; en 'onrein da's haram voor mij'.

    'Als blikken konden doden' dan heeft een moslim met naast hem zijn Afghaanse burkavrouw in een winkel in Nederland dat geweten! Ik keek hem, niet gewend geconfronteerd te worden door zelfs een vrouwen (!) zo lang doordringend ziedend aan dat hij en zijn vrouw donders goed begrepen dat burka's onaanvaardbaar zijn in Nederland.

    Stukje 'inburgeren' met vlammende ogen.

    Burkavrouwen in EU staan tot voorbeeld van andere moslimvrouwen 'zij doen het - ik doe het'. In de kiem smoren is de enige oplossing.

    Tegenstrijdig zijn Europeanen die zeggen 'zijhebben recht hun cultuur te behouden' terwijl burkavrouwen de cultuur van EU verachten - en onderschoppen!

    Indien niet verboden in heel EU is Europa voorgoed de weg kwijt door Islam, met ook Nederland voorgoed opgedoekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In Afghanistan - het land van burkavrouwen - leven die paar christenen die er zijn in angst als 'haram' om christen te zijn. Geen kerk is toegestaan. De ex-moslim die christen werd en vanuit EU op bezoek naar Afghanistan moest door Italie ontvoerd worden -anders gelynched door van haat en geweld vergeven Islam Afghanistan.

    Afghaanse wetten (niet 'sharia) dicteren dat "journalisten die tegen Islam schrijven; en christenen de doodstraf verdienen, met drie dagen bedenktijd om tot inkering te komen'.

    Karzai heeft geen moeite met christen hulpverlenings als vermeend 'missionarissen' te vervolgen.

    En dan durft zo'n fundi 'Fawa' hier eisen stellen t.b.v. de Fascistische Koran!

    ISLAM STINKT van hier tot gunder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had vanavond een discussie met een oudgereformeerde over het op handen zijnde boerka verbod
    Vroeger droegen ze hier klederdracht
    Ja daar zakt mijn broek van af
    In zeeland zullen er een of twee zijn
    Zijn princiepe is wij klederdracht zij een boerka
    TOEDELOE en daar ga je
    Wij hebben er geen last van hier
    Dat is hier het argument

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spellcaster genaamd Dr. Ilekhojie me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. ik was diepbedroefd toen mijn verloofde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat hij een affaire had met de andere vrouw waar hij werkt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik contact opnam met internet voor hulp, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Ilekhojie, toen nam ik contact met hem op voor hulp om mijn geliefde terug te krijgen, hij hielp me een krachtige (verzoeningsliefde spreuk) uit te spreken en tot mijn grootste verrassing kwam mijn verloofde na 48 uur van de liefdesspreuk terug op zijn knieën en smeekte hem hem te vergeven. We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Ilekhojie voor het helpen van mij bewaar mijn relatie kunt u contact opnemen met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen