Gelul op Twitter


Afbeelding_2

9 opmerkingen:

  1. Zij toont keer op keer aan niet in de politiek thuis te horen.
    Heeft een niet-democratische kern.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 98% van de marokkaanse mannen heeft de beste sex onder de douche gehad.
    De overige 2% heeft niet in de gevangenis gezeten......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wacht met smart op de dag dat Elatik haar meisjesdroom gaat vervullen! --Ik wil ooit nog een keer moeder worden. En misschien ooit de minister-president worden van Europa!--- http://www.cybersoek.nl/KPB11/pages/Fatima%20Elatik.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fatima Elatik is een dom snolletje en op haar kop heeft ze een symbool dat erger is dan een Jodenster.

    Zie voor uitleg een verslag van een ontmoeting van mij met een horde van haar geestverwanten in Brussel.Hierzo:

    http://www.joostniemoller.com/2010/03/islamdebat-in-brussel-alle-kritiek-weggehoond/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Opdat wij niet vergeten ... http://www.degezonderoker.nl/stuk21-20.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Kassander, Uw analyse is kort maar volkomen correct.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schrijnend & Humor: 8 jarig dochtertje van NL-moeder en allochtone vader: 'Moet ik zonder Wilders het land uit?' Moeder: "Ja hoor, als die schoft jou ontvoert naar zijn land van herkomst dan kan ik als vrouw je niet gaan terughalen, want zo zijn de wetten in Allochtonië!'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als je moeder een crimineel en terrorist met dubbel paspoort is wel.
    Geen Bommoeders hier, we hebben nu al vervalste verkeizingen.
    genoeg is genoeg

    BeantwoordenVerwijderen