Gaza-konvooi activisten waren bewapend

Gaza_2
Update 2: video: 'Free Gaza Flotilla - The Truth!' hierr.

Update! Zie
ook 'Vier redenen voor het falen van de media in de Gaza-kwestie' door Carel Brendel hierr.

Onderzoek naar de passagiers van het vlaggeschip van het Gaza-konvooi, de Marmara, maakt duidelijk dat circa 100 activisten het expliciete doel hadden Israëlische soldaten met geweld tegemoet te treden.

Sommige van deze activisten hebben directe of indirecte banden met de internationale jihad. De meesten komen uit Turkije, maar er zijn ook Jemenieten en Indonesiërs bij. Een Jemeniet staat op de foto met een grote dolk in zijn hand. Deze activisten hadden in de meeste gevallen geen identificatiepapieren bij zich. Waarschijnlijk zijn ze geronseld door de Turkse organisatie Insani Yardim Vakfi of IHH.

Een aantal arrestanten had veel geld bij zich en ze waren allemaal bewapend: er werden messen, stalen staven en katapults bij hen gevonden. Ook werden kogelvrije vesten en gasmaskers aangetroffen.

Bron: NRP.

10 opmerkingen:

  1. Gisteravond in het NOS-journaal werd één van de activisten geïnterviewd die bij hoog en bij laag beweerde dat de activisten niet bewapend waren. De interviewer nam nieteens de moeite om kritische vragen te stellen of de activisten te confronteren met het feit dat op de beelden duidelijk te zien is dat de soldaten met ijzeren staven worden geslagen.
    Onbegrijpelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Beeldenstormer: misschien was deze activist afkomstig van een ander schip. Er was maar een schip waar de passagiers waren bewapend, de Maramra. Griezelig hierbij is dat oprechte idealistische activisten - ik ben het niet met hen eens, dat is een ander verhaal - als dekmantel werden gebruikt voor de ware bedoelingen achter deze 'vredes'tocht. Zoals waarschijnlijk de Nederlandse Anne de Jong, in mijn ogen een soort Tanja Nijmijer.
    Veel bemanningsleden van de Marmara hadden banden met de Moslim Broederschap.
    Zie hier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al die Arafatsjaaltjes en co hebben veel minder ijver als Iraniërs op Iraniërs schieten.
    Ik vind het fantastisch Annelies, dat je tegen de stroming inroeit.
    Isrraël is ons laatste baken tegen de barbarij.
    Ik geef geen halve cent voor de betrouwbaarheid van de islamist Erdogan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie niks! Ksie alleen maar woeste Joden die onschuldige misantro..nee ik bedoel philantrophen, Gutmenschen aanvallen. Vooral veel vreedzame Hamas-leden zijn alwéér slachtoffer van de gevreesde paintball!
    Die mensen hadden alleen maar plumeaus in hun handen waarmee ze de Israëliers tja, wat deden ze.. kietelden. Volkomen onnodig om van de paintball over te schakelen op de leadball. Die jongen die overboord gegooid werd kon toch zeker zwemmen?
    Die oprechte idealistische activisten is niks overkomen. Is dat niet eigenaardig?
    Alleen Hamas leden zijn gedood of gewond geraakt. Veelzeggend denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier een video over een jongen die in zijn eentje een Hamas menigte trotseert.

    En hier een korte video over de werkelijke toestand in Gaza.

    Tenslotte dit: A giant fact about the HAMAS Gaza Flotilla continues to be kept quiet by the mainstream media: Adam Shapiro and Huwaida Arraf–the leaders of the “Free Gaza Movment” and the organizers of the HAMAS Gaza flotilla–and their organization harbored several Islamic terrorists and homicide bombers, including those who blew up a Tel Aviv Bar. They founded and head up the International Solidarity Movement (ISM).

    Hier de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Flotilla Choir presents: We Con the World
    http://www.youtube.com/watch?v=FOGG_osOoVg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carel Brendel is gisteren om het leven gekomen. Volgens de Marokkaanse buurtwacht had hij het er wel een beetje naar gemaakt. Brendel stelde zich agressief op toen hem na het boodschappen doen de toegang tot zijn woning werd ontzegd. Een woordvoerder van de Marokkaanse buurtwacht noemt het gedrag van Brendel een duidelijke provocatie. In de boodschappentas van Brendel zaten immers geen zaken die tegengehouden zijn mits zij afgeleverd waren door bezorgdienst van de supermarkt. De Marokkaanse buurtwacht meldde wel een wapenvondst te hebben gedaan en toonde Brendels sleutelbos als bewijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. http://www.jewishjournal.com/images/bloggers_auto/pirate_necklace.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is Zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote vastgoedinvesteerder, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde kredietbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen. moge God je zegenen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen