Paar dozijn lokmeisjes gezocht!


Ahmed Marcouch: Met Ahmed Marcouch.

Jan Visser: Ja, goedemiddag meneer Marcouch, u spreekt met Jan Visser. Ik heb gehoord dat u aan lokjoden doet en dat vind ik zo'n briljant idee, en nu heb ik een vraag aan u.

Marcouch: Eh, ja, eh, ik weet niet of ik eh... u kan helpen.

Visser: Dat denk ik wel want u weet alles van de islam en Marokkanen en hun cultuur, u bent zelf volledig geïntegreerd in Nederland en weet van wanten. Ik heb op u gestemd!

Marcouch: Ja, nou ja, eh dank u wel.

Visser (geestdriftig): Ja, er zouden veel meer Marokkanen als u hier moeten zijn, u begrijpt dit land en u vindt het een schande dat 't nog steeds niet vanzelfsprekend is dat iemand in Nederland niet kan zijn die hij is.

Marcouch: eh... ja, dat is toch ook heel erg.

Visser: Daarom! Ik wist wel dat u mij kon helpen. Ik heb namelijk een paar dozijn lokvrouwen nodig, álle leeftijden. Kan ik die bij u bestellen? Kunt u daar voor zorgen?

Marcouch: Wat? U neemt me toch niet in de ... eh maling, meneer Visser?

Visser: Nee! Nee! Absoluut niet! Ik heb op u gestemd. Ik geloof in u! U zegt hele zinnige dingen! Maar ik zal het uitleggen. Hier in de buurt worden meisjes en vrouwen nogal es lastig gevallen door jongens, eh Marokkaanse jongens. U kent dat wel, veel hoerr-geroep, gesis en ander onbeschoft gedrag, nou ja zo'n beetje als wat Joden nu meemaken maar dan 'n tikkeltje anders. 's Avonds is het voor vrouwen eigenlijk niet meer te doen hier op straat. Heel vervelend voor iemand die zichzelf wil zijn.

Marcouch: Ik begrijp u niet goed. Bedoelt u moslima's?

Visser: Nee, nee, die juist niet! Het gaat om hele autochtone, zeg maar van die blonde meiden van alle leeftijden, u weet wel, die er lekker gezond uitzien, geen leggings dragen en toch niet ordinair zijn, maar bepaalde jongens kunnen deze vrouwen maar niet met rust laten. Net zoals nu als het ware met de Joden gebeurt, maar dan 'n beetje anders, ach u begrijpt me wel. En dat kan natuurlijk niet want die meiden kunnen niet zichzelf zijn, u kunt zich dat als geen ander voorstellen, terwijl die moslima's, die met een hoofddoek dan, wél met rust gelaten worden, die krijgen zelfs respect van diezelfde jongens. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik heb het niet over zwembaden hoor, maar gewoon over hier op straat in m'n eigen buurt in Amsterdam-West waar ik al zo lang woon..

Marcouch: meneer Visser, ik ga ophangen want eh...

Visser: Nee meneer Marcouch, niet doen! Alstublieft! Ik ben serieus en ik dacht dat u met die lokjoden ook serieus was, ik vind dat een briljant idee, echt, en het gaat vaak om diezelfde rotzakken hoor maar dan kunnen we ze eindelijk es oppakken... die zich ten opzichte van de blonde meiden misdragen. Die meiden kunnen zich niet verweren, terwijl meiden met hoofddoeken nergens last van hebben maar als we nou lokvrouwen inzetten dan....

Tuut tuut tuut tuut ….

Visser: Nou moe, waarom heeft Ahmed Marcouch nou opgehangen? Heb ik soms iets doms gezegd?

6 opmerkingen:

  1. Blanken kunnen geen slachtoffer zijn, Marcouch in zo goed geintergreerd dat hij dat al begrijpt. Of misschien vind hij blonde vrouwen stiekem wel hoeren, dat zou natuurlijk ook kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een camera in je decolleté verbergen en filmen maar. De politie zal blij zijn met al het bewijsmateriaal neem ik aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben voorstander van travestietering van A.Marcouch.
    Zo kan deze moslim zinvol bezig zijn, zijn achterban disciplineren .Lukt het allemaal niet dan zie ik hem als schipper voor Allah zijn aanhangers naar het rif terugleiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, Aaf Brand Corstius (lokjood avant la lettre), wil het voor de gehoofddoekte moslimvrouw die bij Appie uitgescholden wordt opnemen.

    Anne Frank

    ABC vraagt zich net als HB af hoe je een lokjood selecteert. Misschien wil ze wel in deze

    commissie

    plaatsnemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is natuurlijk Aaf Brandt Corstius. Met dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te missen! Hafid Bouazza in de Volkskrant: 'Vrijgevochten moslima':

    Vrijgevochten moslima

    BeantwoordenVerwijderen