En toch zijn we nog steeds blij met die draai-dop!

Nijptang

7 opmerkingen:

  1. Er is nog maar één soort melk bij Albert Heijn die geen plastic dop heeft, en dat is de biologische melk. En als Albert Heijn ook die melk gaat verpakken in een pak met een plastic dop dan stop ik met Albert Heijn. Melk schenken uit een pak met dop is lastig, men heeft er twee handen voor nodig, een om het pak vast te houden, de andere hand is nodig om de dop te blijven vasthouden. Het klassieke pak is makkelijker in gebruik en veel efficiënter want er zijn minder grondstoffen nodig.

    Ik kom ook wel eens bij Dirk, meestal met cliënten. Bij Dirk is een ander publiek, en alles is vreemd geplaatst, er is geen enkele regelmaat, strategie of intelligente gedachte te bespeuren in hoe de winkel is ingericht, maar de prijzen zijn schappelijk en aan die vreemde producten moet ik dan maar gaan wennen.
    Het zou jammer zijn, ik ben al 52 jaar klant bij AH. En daar komt bij dat in de winkel van Dirk ons soort mensen niet komt, ik hoef bij Dirk nooit iemand een beleefd knikje te geven. Ik kom er verder ook geen bekende tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik niet, zeker als ik Albayrak associeer met die draaidop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hét voordeel van het draaidoppak is dat je het ook na opening niet per se rechtop hoeft te zetten in de koelkast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De volgende associatie is aso, ja een asiocaal standpunt binnen de Pvda, een zeldzaamheid ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "ik hoef bij Dirk nooit iemand een beleefd knikje te geven."

    Dat is wel een leuke en zo zie je maar hoe mensen aan hun privacy gehecht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, vanhetgoor, je komt weleens bij Dirk met cliënten. Minimumlijers , mag ik aannemen. Uncharted territory voor jouw soort mensen.
    Geen strategie of intelligente gedachte te bespeuren ! Nee, niet voor jouw geconditioneerde geest vrees ik.
    Intelligent shoppen , zonder besmuikte superioriteit, is niet aan jou besteed.

    BeantwoordenVerwijderen