Pat Condell's latest video: "far more insulting"

3 opmerkingen:

  1. Da's een goede. Elke keer als iemand zegt dat de koran (islam) respect verdient, antwoorden met: ja, de koran verdient net zo veel respect als dat die (aan mij) geeft: zero!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het viel mij ook al op hoe kruiperig Obama is, zal wel oude slavenmentaliteit zijn. Het is beschamend om te zien, de machtigste man van de vrije wereld die diep in het stof buigt voor een schurftige hond die zijn roversnest in Saudi Arabië heeft. Het is maar goed dat ik niet achter Obama stond, ik zou hem een trap voor zijn kloten hebben verkocht dat hij zijn middagmaal van de dag ervoor over de Heilige Koning van Saudi Arabië van Hoeder van Het Geloof zou hebben gekotst. Eerst was ik erg blij met Obama, ik dacht dat het goed zou komen, dat was een vergissing.

    Iedere man is een vorst, en thuis hoeft hij maar voor één vorstin te buigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen