Orgasme

Kees_small-1
Kind, kind, wat was het fantastisch! De ene helft van een homostel deed recentelijk zijn geliefde een huwelijksvoorstel in het Australische Perth. Nu is dat op zich niet zo heel opzienbarend, want ook al is het homohuwelijk er nog niet door in Australië, het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat de politiek ook hier 'ja' zegt tegen een wetsverandering. Maar dit was niet zomaar een huwelijksvoorstel. Welnee meid, deze jongeman deed zijn huwelijksaanzoek op het podium tijdens een concert van Kylie, ónze Kylie wel te verstaan, en als u als lezer niet eens weet wie Kylie is dan blijkt natuurlijk wel hoe ongelooflijk homofoob u bent.
Het gelukkige stel is direct gebombardeerd tot de onofficiële posterboys van de Australische pro gay marriage-campaign. En Mam was er ook nog bij; het kon niet mooier. Het moet de ultieme natte droom zijn van iedere rechtgeaarde bevrijde en o zo trotse gay man; trouwen op het podium bij Kylie, of bij Madonna, of bij Cher, of bij Britney. We mogen dan willen dat we voor echte kerels worden versleten, als het erop aankomt wil de ware bevrijde homo eigenlijk niets liever dan een gillende keukenmeid zijn – in het publiek bij Kylie, Madonna, Cher of Britney. Of de Spice Girls natuurlijk. De meest enthousiaste reacties op de Spice Girls-reünie enkele jaren terug hoorde ik niet uit de monden van de jongedames die in de heydays van de girl group zo'n 8 tot 14 jaar oud waren, nee het hartje ging vooral sneller kloppen bij gay men tussen de pakweg 25 en 45. We willen natuurlijk allemaal een beetje van de girl power van de Spice Girls. Of van Kylie, of van Madonna, of van Cher, of van Britney.

Bij de eerste klanken van Kylie – of van Madonna, of van Cher, of van Britney - wordt een willekeurig gay gezelschap waar ook ter wereld spontaan getroffen door een gemeenschappelijk orgasme. Lekker meehuppen in de Mardi Gras Parade, niet alleen maar óp de klanken van Kylie, maar met een roze lycra broekje aan en een dito veer op de kop zijn we zelfs een hele avond lang de ultieme pop princess in de Kylie float. Meid, meid wat heerlijk! En wat te denken van die keer toen ik Keulen bezocht en in een herenkroeg belandde, alwaar de nieuwe hit van Cher een dermate groot community orgasm teweegbracht dat de vloer ervan trilde. Gejuich, applaus, gekir, geschreeuw. 'Cher! Cher!' En ga een willekeurige homoclub binnen als Madonna door de luidsprekers schalt. Het is een gekrioel van jewelste. Iedereen wil als eerste op de dansvloer staan. En hup met de billetjes, en draaien maar, lekker voguen met onze Madge – en drie minuten lang zijn we allemaal een beetje Madonna. De dansvloer begeeft het bijkans van de massale ontlading.

Nog eventjes en het is weer Gay Pride in Amsterdam. Ik val met mijn neus in de boter want het evenement valt precies in het weekend na mijn aankomst in het vaderland. Dan kan ik weer genieten van die trotse dames en heren. Afhankelijk van de spiermassa mag je in je blote kont of in een jurk op een boot. Zo heerlijk bevrijdend! Ik voel me daar als lid van het herenliefdesgilde uitermate bij thuis, evenals de hele community natuurlijk. En op Gay Pride zondag mogen we weer genieten van Willeke, de homomoeder der homomoeders. En als het ons even meezit krijgen we ook nog de Dutch Diva's met Sandra en Sjoukje (of Maggie) voorgeschoteld. Énig, kind! De voorpret wordt me nu al bijna teveel.

Vaak lig ik 's avonds in mijn bed te dromen van een huwelijksfeest met mijn geliefde man. Stilletjes neurie ik voor mijzelf Morgen ben ik de bruid van Willeke. Maar ik wil niet zomaar een feest, nee, ik wil trouwen op het podium tijdens de finale van het Eurovisie Songfestival. En Willeke moet de huwelijksvoltrekking doen, met Sandra en Sjoukje als koormeisjes. Ik kan nauwelijks wachten. Een eeuwigdurend orgasme zal mijn deel zijn.

14 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mij zo verbaast is dat bij homo's sex zo belangrijk thema is.
    Waarom moet je als homo, in een veel te klein slipje met een ongeloofwaardige banaan erin op een boot te swingen omdat je homo ben ?
    Als het nu nudisten betrof, die dan naakt op een boot staan te swingen, kan ik daar best begrip voor hebben. nudist<-->naakt. Maar homo<-> slipje ? Het komt mij zo kinderlijk over.

    Beste cyber-homo kunt u mij helpen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @sirik
    Die verbazing kom ik nou nooit tegen als het om het zomercarnaval of de danceparade gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerard Reve zou nooit meegedaan hebben aan de kee preid tocht.
    Ook zou hij nooit een 'concert' van Kylie M. hebben willen zien en vooral niet hebben willen horen.
    En ja ik ben ook zo'n figuur die nog nooit van Kylie M. gehoord had tot ik dat artikeltje van de heer bakhuizen gelezen had.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,ja, pissen in eigen nest, dat deed Reve wel. En KeesB ook. Dus.

    Volkomen terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja,ja, pissen in eigen nest, dat deed Reve wel. En KeesB ook. Dus.
    Volkomen terecht!

    AVe!
    Ik ben een belezen persoon al zeg ik het zelf, maar ik begrijp niet waar Uw commentaar over gaat. Kunt U dit nog even voor mij éh belichten?
    Ik ben oud(79) en sta reeds tot het borstbeen in het graf(gerard reve).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien omdat het hypocriete flikkers zijn, Amanda ?
    Wellicht een goed idee, voor defensie, om een boot klokkenluiders (ahum) met op de boeg een beeltenis van Fred Spijkers inzetten ?
    Er is vast nog plaats over voor de leus:
    "De mijne ontploft in jouw hand"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeet Sineke niet Kees, het nieuwste idool.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen