Theaterhater

Alles-wat-u-zegt-kan-tegen-u-gebruikt-worden

Gnoe
De mensen die denken dat Geert Wilders verantwoording af moet leggen mbt het werk van een gestoorde massamoordenaar zijn op dezelfde manier niet goed snik als de mensen die vinden dat zijn politiek te vergelijken valt met die uit het derde rijk. Ze worden niet gehinderd door enige kennis van zaken en daarom is het nogal verontrustend dat er onder deze mensen zoveel journalisten zitten.'

Makkelijk lullen voor Arnold Grunberg vandaag in de Volkskrant maar ik denk wel degelijk dat Geert Wilders overal achter zit en

meer van de aanslag weet. Bij zijn opruiende uitspraken van de afgelopen jaren kostte het me steeds de grootste moeite om niet direct een D66 jongerenbijeenkomst binnen te vallen en de boel helemaal aan flarden te knallen. Het is hier bij mij om de hoek dus het kost weinig voorbereiding en tenslotte hebben zij al die negers hierheen gehaald.

Ook na Geerts uitspraken over cultuur sloegen de stoppen door en heeft mijn overbuurvrouw mij, samen met een collegaatje, moeten tegenhouden omdat ik schuimbekkend met een zak 110 mm granaten op weg was naar Oerol. Ik heb altijd al een teringhekel gehad aan alles wat met theater te maken heeft dus het zou een koud kunstje zijn geweest om dat Djembéende rapalje de zee in te drijven.

De islam die, zoals iedereen weet, al eeuwen voor vrede, voorspoed en vooruitgang zorgt is in ieder geval onschuldig.

5 opmerkingen:

  1. Islam-critici krijgen de schuld als een moslim een aanslag pleegt, want dan heeft de islam-criticus hem gekwetst en bijgedragen aan zijn radicalisering, waardoor hij een aanslag pleegt. En als een anti-links/anti-islam-fanaat
    een aanslag pleegt, dan heeft de islam-criticus het ook gedaan, omdat hij de dader geïnspireerd heeft. En dus heeft de criticus van de islam altijd schuld!

    Ook op de Duitse tv worden islam-critici gemakkelijk aan extremisten gekoppeld. Eigenlijk gebeurt nu precies het tegenovergestelde als wat men bij moslims en de islam doet, want al baseert men zich op de islam, het heeft nooit wat met de islam te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilders en zijn fans doen mij denken aan Frans Bauer en de zijne. Zappend langs een optreden van Bauer zie je op de eerste rij altijd uhm... zwakbegaafden zitten, fanatiek meedeinend op de muziek. Wat vindt Bauer eigenlijk van het gegeven dat zwakbegaafden grote fans zijn? Wat kunnen we over het niveau van zijn muziek concluderen wanneer mongolen die een warm hart toedragen? Bauer zal het een biet wezen; het gaat hem om makkelijk scoren en dito veel geld verdienen.
    En dan nu Wilders. Breivik sprak zijn sympathie uit over Wilders en zijn gedachtengoed. Nuff said.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Madeleibne,

    Mag ik me even voorstellen. Ik ben qua gestalte nogal een forze man,Ik heb zo'n tien oude dametjes van hun aow beroofd en hun heuepen gebroken, verder staan op mijn c.v. nogal watverkrachtingen van jonge vrouwen in het park en ik slacht dieren onverdoofd. En ik lees Mein Kampf.

    Ik vind jouw bijdragen een lust voor het oog. Voor mij ze een lichtend voorbeeld en helpen ze mij met mijn dagelijks leven.
    Ik vind je een fanatastische vrouw en ik zal zoveel mogelijk je gedachtengoed helpen verspreiden met vermelding van je prachtige naam..



    Daaaag Madeleine en de groeten aan franz Bauer en zijn dierbaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Madeleine,

    Heb je even voor mij ?

    Er zijn soms van die mensen die geboren worden als mongool.. Zelf hebben ze daar dan weinig mee van doen gehad

    Tja , deze man of gek is een groots liefhebber van Rachmaninov !

    Vooral vind ik het stuk : Eiland des Doods wel leuk ! En dan gaarne ook uitgevoerd door Vladimir Davidovich Ashkenazy

    Tja, nu kan ik ook wel gaan doen alsof ik zo´n geweldige bovenonsgestelde slimmerik ben..die ook verstand heeft van muziek....


    Maar dan hou ik mij ´t liefst toch maar even op de vlakte .


    Want voor dat je het weet zit je dus echt op de eerste rij bij Frans Bauer.....

    En ik vrees dat U er wel veel talent voor heeft..

    Groet,

    George van Kralingen

    Gaarne bij aanslagen tijdig melden !

    BeantwoordenVerwijderen