Verbrande turf

Door: Worst Hessel

Soms is de werkelijkheid vreemder dan fictie. Hoe moet dat nou als je als rechtgeaard anti-antisemiet een serieuze melding wilt doen van een dubbelzinnige gasklep ergens in Santa Cruz (VS) Gauw surfen naar de site van onze grote vrienden van het CIDI natuurlijk!

Het vergt wel wat gezoek en gepuzzel, want de link die mij naar de melding van een incident moest brengen, gaf een 404-tje. Beetje jammer, maar Worst zou Worst niet zijn als hij niet met Simon Wiesenthaliaanse-vasthoudendheid op zoek zou gaan naar het klachtenformulier.

Via de ‘CIDI-monitor’ (ik had het moeten weten) kwam ik uiteindelijk terecht bij het gezochte formulier. De URL van dit formulier is http://joomla.cidi.nl/asmelding.html

ASMELDING!!1!!1!?? Waar vind ik in Jahweh’s naam het formulier waar ik over dit formulier kan klagen? Iemand?

1 opmerking:

  1. Ingezonden reactie via hoeiboei@gmail.com

    "Ver beneden niveau

    Ik vroeg me af of de "bijdrage" van Worst Hessel door jou geplaatst was. Ik kan me dat moeilijk voorstellen."

    BeantwoordenVerwijderen